fanni

ارائه اموزش های کاربردی برق و الکترونیک

fanni

ارائه اموزش های کاربردی برق و الکترونیک

آموزش حرفه ای و کاربردی مباحث برق و الکترونیک

پیوندها
  • ۰
  • ۰

آموزش نصب پکیج دیواری یکی از دوره‌های نصب و راه اندازی سیستم‌های رفاهی مجتمع فنی برق می‌باشد. دوره نصب پکیج دیواری شامل: آموزش مرحله به مرحله نصب پکیج، آموزش شناخت و تست قطعات و . . . می‌باشد. کارآموزان با شرکت در این دوره آموزشی تعمیرات پکیج دیواری با آموزش نصب انواع پکیج‌های دیواری از جمله آموزش نصب پکیج دیواری بوتان آشنا شده و وارد بازار کار نصب انواع پکیج شوند. آموزشگاه فنی برق در راستای موفقیت هنرجویان در بازار کار  نصب پکیج دیواری را در کارگاهی مجهز توسط اساتید مجرب برگزار می‌کند.

آموزشگاه فنی برق علاوه بر دوره فوق دوره های متعدد دیگری را برگزار می نماید از جمله دوره های آموزشی این آموزشگاه عبارتند از:

آموزش تعمیرات پکیج دیواری

آموزش تعمیر پکیج دیواری دوره‌ای کاملا تخصصی و مرتبط با نصب پکیج دیواری می‌باشد. با توجه به رشد روزافزون ساختمان سازی مخصوصا ساختمان های کوچک، نیاز این ساختمان ها به سیستم گرمایشی بسیار زیاد است از طرفی استفاده از پکیج های دیواری جهت تولید آب گرم و سیستم گرمایش ساختمان بسیار به صرفه می باشد. دوره تعمیر پکیج دیواری شامل: عیب یابی و تعمیرات پکیج،آموزش سرویس کامل پکیج،آموزش رسوب گیری پکیج، آموزش عملی هوا گیری پکیج و . . . می‌باشد. آموزشگاه فنی برق در راستا پیشرفت هنرجویان این دوره را در کارگاه های مجهز با جدید ترین ابزار توسط اساتید مجرب به طور عملی آموزش می‌دهد. هنرجویان پس از گذراندن این دوره مهارت لازم برای تعمیرات انواع پکیج را به دست آورده و می‌توانند وارد بازارکار این حوزه شوند.

آموزش نصب کولر گازی

دوره آموزش نصب کولر گازی اسپیلت از دوره‌های بسیار پر طرفدار آموزشگاه فنی برق می‌باشد. بیشتر مردم قبل از این که فصل گرما بیاید به سمت نصب کولر گازی می روند و به دنبال یک نصاب حرفه ای در این زمینه می‌باشند از این رو نصب و تعمیر کولر گازی اهمیت ویژه ای پیدا کرده است. دوره آموزش طریقه نصب کولر گازی فنی برق شامل: آموزش مرحله به مرحله نصب کولر گازی، آموزش بخش الکترونیکی نصب کولر گازی، آموزش نحوه شارژ گاز کولر گازی، آموزش نحوه نصب اجزای مکانیکی و الکتریکی کولر گازی و . . . می‌باشد.آموزشگاه فنی برق کلاس آموزش نصب کولر گازی در تهران را توسط اساتید مجرب به طور عملی برگزار می‌کند.

آموزش تعمیرات لوازم خانگی

آموزش تعمیر لوازم خانگی فنی برق با توجه به گستردگی لوازم خانگی و استفاده روزافزون از انواع لوازم خانگی از بازار کار خوبی برخوردار است. از این رو آموزشگاه فنی برق دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی در تهران را زیر نظر اساتید با تجربه و متخصص و با هدف ورود کارآموزان به بازار کار برگزار می نماید. دوره تعمیرات لوازم خانگی شامل آموزش تعمیرات یخچال (ساید بای ساید، معمولی و فریزر)،آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی، آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی، ماکروفر و غیره می باشد که در دو دوره آموزش تعمیرات برد لوازم خانگی و آموزش تعمیرات مکانیکی لوازم خانگی توسط این آموزشگاه برگزار می گردد. آموزشگاه فنی برق تمامی مباحث مطرح شده در این دوره را به صورت کاملا کاربردی و عملی آموزش می دهد بنابراین کارآموزان پس از پایان یافتن این دوره آموزشی به راحتی و با اطمینان خاطر می توانند وارد بازار کار شده و کسب درآمد کنند. همچنین در صورت نیاز از مشاوره نامحدود این آموزشگاه بهره مند گردند.

آموزش تعمیرات موبایل

دوره تعمیرات موبایل یکی از پرطرفدارترین و تخصصی‌ترین دوره های آموزش تعمیرات موبایل و کامپیوتر می باشد که به دو دسته آموزش تعمیرات سخت افزاری موبایل و آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل تقسیم می شود. امروزه با پیشرفت تکنولوژی به خصوص تکنولوژی موبایل که بسیار پیشرفت چشم گیری داشته است و با توجه به گران شدن گوشی در سال های اخیر افراد بسیار از گوشی های قدیمی خود استفاده می‌کنند در نتیجه نیاز مردم به تعمیر موبایل بسیار زیاد است. با توجه به این نیاز آموزشگاه فنی برق به عنوان یکی از برترین آموزشگاه تعمیرات موبایل اقدام به برگزاری کلاس تعمیرات موبایل به صورت کاملا عملی و کاربردی زیر نظر اساتید مجرب و تحصیل کرده می‌نماید. در این دوره آموزشی به صورت کامل و تخصصی به بررسی و عیب یابی سخت افزاری انواع موبایل اندروید و آیفون پرداخته می شود. آموزش تعمیر ال سی دی گوشی، آموزش تعمیر گلس گوشی، تعمیر هارد، باتری، دوربین و غیره از جمله مباحث آموزشی این دوره است. به طور کلی در این دوره آموزشی به شما گفته می شود که چگونه تعمیر کار موبایل شویم؟

  • ۹۹/۰۲/۲۵
  • fanniiibargh rad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی