fanni

ارائه اموزش های کاربردی برق و الکترونیک

fanni

ارائه اموزش های کاربردی برق و الکترونیک

آموزش حرفه ای و کاربردی مباحث برق و الکترونیک

پیوندها
  • ۰
  • ۰

نتایج تحقیقات نشان می دهد که بین سال های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۵ میزان استفاده از کامپیوترها از ۴۵ درصد به ۱۸ درصد کاهش یافته و در مقابل میزان استفاده و خرید لپ تاپ افزایش یافته است.

با افزایش تقاضا برای خرید لپ تاپ بدون شک تقاضا برای تعمیر و عیب یابی آن نیز افزایش می یابد و این موضوع نشان از بازار کار عالی و درآمد این شغل می دهد.

تعمیرکار لپ تاپ چه مهارت هایی باید داشته باشد؟

مشکلات ایجاد شده در لپ تاپ گوناگون بوده و برخی از آنها علت سخت افزاری داشته و برخی دیگر به دلیل مشکلات نرم افزاری رخ می دهد. از این رو، یک تعمیرکار لپ تاپ باید بتواند انواع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری انواع کامپیوترها و لپ تاپ ها تسلط کامل داشته باشد و بتواند به خوبی آنها را عیب یابی و تعمیر نماید.

برای این کار تعمیرکار می بایست با تمامی قطعات لپ تاپ، نحوه عیب یابی، تعمیر و تعویض آنها، ابزارهای لازم برای تعمیر لپ تاپ، علائم خرابی آنها و نحوه باز و بسته کردن لپ تاپ آشنایی داشته باشد.

مهم ترین مشکلات سخت افزاری لپ تاپ که بیشتر کاربران با آن مواجه شده و درخواست تعمیر دارند عبارتند از: روشن نشدن لپ تاپ، زود خالی شدن باتری لپ تاپ، شارژ نشدن، داغ کردن، مشکلات کیبورد و اسپیکر که تعمیرکار حرفه ای لپ تاپ می بایست آنها را عیب یابی و تعمیر نماید.

ویروسی شدن، مشکلات سیستم عامل، گرافیکی، بوت شدن، روشن نشدن وای فای، مشکل صفحه آبی رنگ، هنگ کردن، مشکل بلوتوث، کند بودن لپ تاپ برخی از مهم ترین مشکلات نرم افزاری در لپ تاپ است که تعمیرکار لپ تاپ می بایست به خوبی بتواند آنها را عیب یابی و تعمیر نماید.

چگونه یک تعمیرکار حرفه ای لپ تاپ شویم؟

از آنجایی که لپ تاپ ها در مقایسه با کامپیوترهای رومیزی بسیار حساس تر می باشند بنابراین تعمیرکار لپ تاپ باید از مهارت کافی برخوردار بوده و بتواند به بهترین صورت ممکن مشکل را شناسایی و عیب یابی نماید. می توان گفت مهارت شرط لازم برای حرفه ای شدن و موفقیت در شغل تعمیرات لپ تاپ می باشد.

برای یادگیری مهارت های تعمیرات لپ تاپ می توانید برای مدت زمانی نزد یک تعمیرکار لپ تاپ شاگردی کنید و از این طریق مهارت های مورد نیاز این شغل را فرا بگیرید.  یا بهترین آموزشگاه تعمیرات لپ تاپ را شناسایی و در دوره های آموزش تعمیر لپ تاپ آن ثبت نام نمایید.

پیشنهاد ما به شما عزیزان یادگیری تعمیر لپ تاپ از طریق شرکت در دوره های لپ تاپ است. زیرا در این دوره ها به صورت تخصصی و کاملا عملی به آموزش تعمیر انواع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری در انواع مدل های لپ تاپ پرداخته می شود. ضمن اینکه مدت زمان یادگیری تعمیر لپ تاپ در این روش بسیار کوتاه تر از روش استاد شاگردی است.

امروزه آموزشگاه های متعددی دوره های تعمیرات لپ تاپ را برگزار کرده و به آموزش تعمیر این وسیله می پردازند. آموزشگاه تعمیرات موبایل و لپ تاپ فنی پارس یکی از بهترین آموزشگاه های تعمیرات لپ تاپ در کشور است که به صورت کاملا تخصصی و عملی به آموزش صفر تا صد تعمیر لپ تاپ می پردازد.

این آموزشگاه شرایطی را مهیا کرده تا کارآموزان بتوانند به صورت عملی به تمرین مباحث مربوط به تعمیر لپ تاپ زیر نظر استاد با تجربه و متخصص دوره بپردازند. سرفصل های آموزشی این دوره بسیار کامل و متناسب با نیازهای بازار کار می باشد.

این آموزشگاه در پایان دوره مدرک معتبر فنی حرفه ای در اختیار کارآموزان قرار داده و با ارائه پشتیبانی نامحدود و مشاوره های بازار کار کارآموزان را برای موفقیت هر چه بیشتر در شغل تعمیرات لپ تاپ یاری می کند.

آموزش تعمیرات موبایل و تبلت، دوره برق ساختمان فنی حرفه ای و صنعتی، آموزش نصب و تعمیرات کولر گازی و پکیج، آموزش هوشمند سازی ساختمان، دوره آموزش نصب دوربین های مدار بسته، آموزش تعمیرات ecu خودرو در تهران، آموزش نصب دزدگیر اماکن برخی از ده ها دوره برگزار شده در این آموزشگاه می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره‌های این آموزشگاه می‌توانید به وب سایت آموزشگاه فنی پارس به آدرس/https://amoozeshgahfanni.com مراجعه نمایید. همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره ۰۲۱۶۶۱۲۲۹۰۸ تماس حاصل کنید.

آدرس آموزشگاه: میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی، ۱۰۰ متر بالاتر از میدان انقلاب، روبروی ورودی پارکینگ مهرسان ،پلاک ۲، طبقه اول

منبع: بازار کار تعمیرات لپ تاپ

  • ۹۹/۰۸/۰۵
  • fanniiibargh rad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی