fanni

ارائه اموزش های کاربردی برق و الکترونیک

fanni

ارائه اموزش های کاربردی برق و الکترونیک

آموزش حرفه ای و کاربردی مباحث برق و الکترونیک

پیوندها

۲۶ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پی ال سی مزایای بسیاری داشته در ادامه به بررسی مزایای این کنترل کننده می پردازیم.

  • دقت و سرعت عملکرد بالای
  • عیب یابی بسیار سریع و آسان PLC
  • قابلیت اتصال به انواع درایوهای صنعتی و بردهای کنترلی صنعتی
  • صرفه جویی در هزینه ها
  • استهلاک مکانیکی ندارد
  • دارای عمر بیشتری می باشد
  • استفاده از PLC پی ال سی موجب کاهش حجم و پیچیدگی تابلو می شود
  • استفاده از پی ال سی باعث کابل کشی کمتر و کاهش عناصر می شود
  • داخل PLC  پی ال سی می توان برنامه نویسی نمود
  • مصرف انرژی در plc (به دلیل کاهش استفاده از رله ها کنتاکتورهای و...) کمتر است
  • به دلیل کاهش کابل کشی وکاهش تعداد عناصر تابلوی PLC حجم و فضای بسیار کمتری اشغال می کند
  • امکان اجرای محاسیات پیچیده
  • تاخیرکمتر
  • و بسیاری از موارد دیگر

 

آموزش plc و درآمدزایی از آن

همانطور که اشاره شد پی ال سی مزایای بسیاری داشته و کاربرد بسیاری در بخش صنعتی دارد. به همین دلیل بازار کار پی ال سی عالی بوده و متخصصان این رشته از درآمد بالایی برخوردار می باشند. برای ورود به بازار کار پی ال سی تنها کافیست مهارت های لازم این شغل را از طریق شرکت در دوره plc در آموزشگاهی معتبر همچون آموزشگاه فنون برق سپری کرد. در این آموزشگاه به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی plc از پایه تا پیشرفته آموزش داده می شود. کلیه آموزش ها در این دوره به صورت عملی بوده و کارآموزان در کارگاه های مجهز و زیر نظر اساتید حرفه ای هر آنچه که برای موفقیت در این شغل مورد نیاز است را فرا می گیرند.

آموزش پی ال سی دلتا، آموزش پی ال سی زیمنس که از محبوب ترین پی ال سی ها در بازار کار می باشد و بیشتر  کارخانه ها از این نوع پی ال سی استفاده می کنند بخشی از مطالب آموزشی در این دوره می باشد. در پایان دوره plc آموزشگاه فنون برق مدرک معتبر فنی حرفه ای و مشاوره های بازاریابی به کارآموزان ارائه شده و کارآموزان می توانند بدون استرس وارد بازار کار plc  شوند.

آموزشگاه فنون برق علاوه بر دوره پی ال سی دوره های متعدد دیگری را برگزار می نماید. آموزش تعمیرات موبایل، آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی، آموزش برق ساختمان، آموزش تابلو برق صنعتی، آموزش نصب دوربین مدار بسته  بخش کوچکی از دوره های این آموزشگاه می باشد. در ادامه به صورت مختصر دوره های این آموزشگاه آشنا خواهیم شد.

آموزش برق ساختمان

آموزش برق ساختمان دوره ای است که همواره پرطرفدار بوده و افراد بسیاری در آن ثبت نام می کنند. همانطور که می دانید برق یکی از مهم ترین نیازها در ساختمان است و تمامی ساختمان ها از آن بهره می برند. امروزه با توجه به افزایش تعداد ساخت و سازها و افزایش تعداد پروژه های ساختمانی بازار کار برق ساختمان رونق بیشتری داشته و می توان گفت در آینده از بازار کار بهتری برخوردار خواهد بود. بنابراین با توجه به بازار کار عالی این حرفه می توان با برنامه ریزی صحیح و کسب مهارت های لازم وارد بازار کار این شغل شده و درآمدزایی کرد.

دوره برق ساختمان آموزشگاه فنون برق در همین راستا و با هدف آموزش صفر تا صد برق ساختمان برگزار شده و کارآموزان را برای ورود به بازار کار این شغل آماده می کند. در این دوره آموزشی آموزش سیم کشی برق ساختمان، آموزش نصب انواع سیستم های رفاهی و امنیتی نظیر نصب دزدگیر، نصب دوربین مدار بسته، نصب آیفون، نصب سیستم های اعلام حریق و غیره به صورت کاملا عملی و تخصصی آموزش داده می شود. کارآموزان به دلیل عملی بودن این دوره به راحتی می توانند وارد بازار کار شده و درآمدزایی داشته باشند.

 

آموزش تابلو برق صنعتی

از دیگر دوره های بسیار کاربردی و پرطرفدار این آموزشگاه دوره آموزش تابلو برق صنعتی می باشد. این دوره آموزشی با توجه به کاربردهای بسیار تابلو برق صنعتی و استفاده بسیار از آن از بازار کار عالی و پردرآمدی برخوردار بوده و به دلیل تخصصی بودن آن بازار کار آن اشباع نشده و می توان با کسب مهارت های لازم این شغل از طریق شرکت در دوره های تابلو برق صنعتی به موفقیت دست یافت. آموزشگاه فنون برق یکی از بهترین آموزشگاه های برگزار کننده دوره های آموزش تابلو برق در کشور است که در کلاس های کاملا عملی و تخصصی زیر نظر اساتید متخصص و حرفه ای صفر تا صد طراحی، ساخت و مونتاژ تابلو برق صنعتی را آموزش می دهد و با ارائه مشاوره های بازاریابی و پشتیبانی نامحدود کارآموزان را برای موفقیت هر چه بیشتر در بازار کار این شغل یاری می کند.

آموزش نصب دوربین مدار بسته

دوره نصب دوربین مدار بسته  از دیگر رشته های پرطرفدار آموزشگاه فنون برق است که  با توجه به اینکه امنیت در ساختمان ها و مراکز تجاری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و یک نیاز اساسی شمرده می شود از بازار کار بسیار خوب و درآمدزایی برخوردار می باشد.  این دوره آموزشی به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای و به صورت کاملا عملی در این آموزشگاه برگزار می شود، کارآموزان بعد از گذراندن این دوره می توانند به صورت مستقل وارد بازار کار شده و پروژه های شرکتی، اداری و تجاری را سفارش بگیرند یا با ارسال رزومه به استخدام شرکت ها و نمایندگی های نصب دروبین مدار بسته درآمده و درآمد ثابت و معینی را به دست آورند.

آموزشگاه فنون برق یکی از مجهزترین و بزرگترین آموزشگاه های دوربین مدار بسته در کشور می باشد که کلاس های آموزش نصب دوربین مدار بسته را برگزار می نماید، در این دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته آنالوگ، تحت شبکه(ip) و دوربین اچ دی آموزش داده می شود. این کلاس ها کاملا به صورت عملی و با کیفیت بالای آموزشی تحت نظر اساتید مجرب برگزار می شود.

آموزش برق ساختمان، آموزش plc، آموزش برق صنعتی و آموزش نصب دوربین مداربسته دوره هایی هستند که در مجتمع فنون برق با بهترین هزینه برگزار می شوند. علاوه بر دوره های فوق دوره های متعدد دیگری نظیر دوره نصب پکیج دیواری، دوره تعمیرات پکیج دیواری، آموزش تعمیر و نصب کولر و غیره نیز در این آموزشگاه برگزار می گردد. برای آشنایی بیشتر با این دوره ها و دیگر دوره های این آموزشگاه و ثبت نام در آنها می توانید به وب سایت مجتمع فنون برق به آدرس اینترنتی https://fonoonbargh.com/ مراجعه نمایید یا با شماره 02166576476 تماس حاصل نمایید.

  • fanniiibargh rad
  • ۰
  • ۰

 آموزشگاه فنی برق یکی از بزرگترین و بهترین آموزشگاه های برگزار کننده دوره های برق و الکترونیک است که با سال ها تجربه و توسط کادری با تجربه و متخصص دوره های برق و الکترونیک را برگزار می نماید. این آموزشگاه در تلاش است تا با برگزاری دوره های تخصصی و متناسب با نیاز بازار، افرادی متخصص و حرفه ای را در سراسر ایران تربیت کرده و وارد بازار کار مشاغل برق و الکترونیک نماید. آموزشگاه فنی برق برای رسیدن به هدف خود تدابیر گوناگونی را اتخاذ کرده است، این آموزشگاه با تدارک خوابگاه این امکان را برای علاقه مندانی که ساکن شهر تهران نیستند فراهم کرده تا در این دوره ها شرکت کنند، همچنین با برگزاری دوره در ساعات انعطاف پذیر و روزهای پایانی هفته امکان شرکت در دوره های برق و الکترونیک برای افراد شاغل که علاقه مند به یادگیری مهارت های برق و الکترونیک هستند، فراهم شده است.

آموزشگاه فنی برق همواره تلاش می کند تا کارآموزان پس از پایان دوره کلیه مهارت های لازم را کسب کرده و وارد بازار کار شوند. از جمله مزایای شرکت در دوره های این آموزشگاه عبارتند از:

  • برگزاری دوره به صورت کاملا عملی در کارگاه های مجهز
  • برگزاری دوره زیر نظر بهترین اساتید آموزشی
  • برگزاری دوره زیر نظر سازمان فنی حرفه ای
  • ارائه مدرک معتبر فنی حرفه ای
  • برگزاری دوره در ساعات منعطف
  • پشتیبانی نامحدود کارآموزان پس از پایان یافتن دوره آموزشی
  • برگزاری مجدد دوره به صورت رایگان در صورت عدم یادگیری کارآموزان
  • ارائه مشاوره های بازاریابی جهت ورود موفق به بازار کار
  • رفت و آمد آسان به دلیل نزدیک بودن به وسایل حمل و نقل عمومی
  • تدارک خوابگاه برای کارآموزانی که ساکن استان تهران نیستند

پردرآمدترین دوره های آموزشگاه فنی برق کدام اند؟

آموزشگاه فنی برق بیش از 50 دوره آموزشی در زمینه برق و الکترونیک برگزار کرده به همین علت می توان گفت این آموزشگاه مرجع دوره های برق و الکترونیک بوده و بهترین انتخاب برای گذراندن این دوره ها می باشد. در ادامه به طور مختصر به معرفی برخی از پردرآمدترین دوره های فنی برق که همه ساله کارآموزان بسیاری را وارد بازار کار می نماید، می پردازیم.

آموزش تعمیرات ایسیو

امروزه با توجه به انژکتوری شدن خودروها ایسیو قطعه ای مهم می باشد که از آن به عنوان مغز خودرو نیز یاد می کنند. این قطعه وظیفه نظارت و کنترل بسیاری سیستم های خودرو نظیر سوخت، روشنایی، ترمز و غیره را بر عهده داشته و بروز مشکل در آن مشکلات بسیاری را برای خودرو به همراه آورده و باعث بروز خسارات خواهد شد. از آنجایی که عمر این قطعه کم بوده و می توان گفت حدود 20 سال می باشد بنابراین بازار کار شغل تعمیرات ایسیو اشباع نشده و می توان با گذراندن دوره های تعمیرات ایسیو کلیه مهارت های لازم این شغل را کسب کرده و وارد بازار کار عالی این شغل شد.

آموزشگاه فنی برق در همین راستا دوره  آموزش تعمیرات ایسیو  را برای علاقه مندان به این شغل به صورت کاملا عملی و تخصصی برگزار می نماید. در این دوره آموزشی اساتید متخصص ایسیو صفر تا صد طریقه عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات ایسیو انواع خودرو را آموزش می دهند. این آموزشگاه این امکان را فراهم کرده است تا کارآموزان به صورت عملی کلیه مباحث آموزشی را تمرین کرده و از این طریق بدون ترس و واهمه وارد بازار کار شوند. 

آموزش تعمیرات پکیج دیواری

آموزش تعمیر پکیج دیواری  از دیگر دوره های پرطرفدار و پردرآمد برق و الکترونیک است و کارآموزان بسیاری با توجه به افزایش تعداد نصب پکیج دیواری و جایگزینی آن به جای دیگر سیستم های گرمایشی در ساختمان ها همچنین  بازار کار عالی تعمیرات پکیج در این دوره ثبت نام می نمایند. آموزشگاه فنی برق دوره تعمیرات پکیج را همانند دیگر دوره های آموزشی در کارگاه های عملی برگزار می نماید در این کارگاه ها کارآموزان به صورت عملی و در محیطی شبیه به محیط واقعی کار کلیه مشکلات مربوط به تعمیر پکیج دیواری از جمله تعمیر منبع انبساط، هواگیری پکیج، مشکلات افت فشار پکیج دیواری، تعمیر فن، پمپ و دیگر قطعات پکیج دیواری را بررسی کرده و صفر تا صد تعمیر انواع برندهای پکیج دیواری مطرح بازار از جمله تعمیر پکیج بوتان و ایران رادیاتور را فرا می گیرند.

آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی

از دیگر دوره های پردرآمد آموزشگاه فنی برق دوره  آموزش تعمیر برد الکترونیکی  است که هر هفته کارآموزان بسیاری در این دوره ثبت نام و پس از پایان دوره وارد بازار کار تعمیرات بردهای الکترونیکی می شوند. همانطور که می دانید برد مهم ترین قطعه در لوازم الکترونیکی است و خراب شدن مشکلات بسیاری را به همراه می آورد. بنابراین با توجه به استفاده گسترده برد الکترونیک تقاضا برای تعمیرات آن نیز بسیار است و هر چه تعداد نیروی کار این حوزه افزایش یابد بازار کار آن اشباع نخواهد شد.

دوره تعمیرات بردهای الکترونیکی آموزشگاه فنی برق مناسب آن دسته از افرادی است که قصد ورود به بازار کار تعمیرات برد الکترونیکی را دارند یا در این حوزه مشغول فعالیت بوده اما می خواهند تخصص خود را بالا برده و حرفه ای تر در این شغل فعالیت داشته باشند. در این دوره آموزشی طریقه تعمیر انواع بردها از جمله تعمیر بردهای دیجیتال ، کامپیوتری و مخابراتی، تعمیر بردهای صنعتی پرکاربرد، تعمیر برد آسانسور، تعمیر بردهای آیفون صوتی و تصویری، تعمیر بردهای لوازم ورزشی و غیره همچنین طریقه کار با ابزارهای لازم برای تعمیرات برد به صورت کاملا عملی آموزش داده می شود.  

دوره تعمیرات موبایل، آموزش تعمیرات کولر گازی، دوره آموزش plc، دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی، دوره نصب کولر گازی از دیگر دوره های پردرآمد در زمینه برق و الکترونیک است که توسط این آموزشگاه برگزار می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره های این آموزشگاه، سرفصل های آموزشی دوره ها، ثبت نام و بهره مندی از تخفیف های ویژه همین حالا به سایت فنی برق به آدرس https://fannibargh.com/ مراجعه کنید. جهت دریافت مشاوره رایگان نیز با شماره 02166121029 تماس حاصل نمایید.

  • fanniiibargh rad
  • ۰
  • ۰

در دنیای امروز با توجه به جایگاه مشاغل فنی در بازار کار، می توان گفت رشته های فنی حرفه ای یکی از پردرآمدترین مشاغل در بازار کار هستند. در این مشاغل مهارت و تخصص کلید اصلی موفقیت است که از طریق شرکت در دوره های آموزشی در آموزشگاهی معتبر می توان به این مهارت دست یافت. برای این منظور ما به شما عزیزان آموزشگاه فنون برق را معرفی می کنیم که به صورت تخصصی و کاربردی و زیر نظر اساتید باتجربه بهترین دوره های برق و الکترونیک را برگزار می نماید.

برق ساختمان، هوشمند سازی ساختمان و همچنین دوره آموزش تعمیرات موبایل از دوره های آموزشی مهم و آینده داری است که با توجه پیشرفت تکنولوژی ها ی توان به آینده کاری آنها تا حدود بسیاری امیدوار بود. طی کردن موفق همه این دوره ها منجر به دریافت گواهینامه و به دست آوردن تخصص های لازم برای موفقیت در بازار کار پردرآمد مشاغل فنی می شود.

معرفی دوره آموزش برق ساختمان

برق ساختمان از جمله مشاغلی است که با توجه به بازار کار گسترده آن همواره از بازار کار خوبی برخوردار است. آموزش برق ساختمان نیز از جمله آموزش هایی است که افراد می توانند با فراگیری آن یک شغل پایدار و موفق برای خود ایجاد کنند. در واقع با فراگیری برق ساختمان می توان خدماتی مثل سیم کشی ساختمان، نصب آیفون ها، سیم کشی هوشمند سازی ساختمان، نصب سیستم های امنیتی ، آموزش استاندارهای برق کشی ساختمان و غیره را انجام داد. امروزه یکی از امتیازهای مهم برای استخدام در شرکت های خدمات فنی ساختمان و همچنین برخورداری از بیمه های مربوطه داشتن مدرک کاری معتبر است. در واقع لازم است برای موارد ذکر شده حتما فرد در دوره های آموزش برق ساختمان شرکت کند و بتواند مدرک مورد نظر را اخذ، و به شرکت ها و سازمان های مربوطه ارائه دهد.

آموزش برق ساختمان خدمتی است که مراکز آموزشی مختلف در سراسر ایران آن را انجام می دهند و تمامی افرادی که در حوزه برق کشی ساختمان فعالیت دارند لازم است در جهت برخورداری از فعالیت های حرفه ای خود، در دوره های برق ساختمان شرکت کنند. این دوره ها توسط مراکز آموزشی سراسر ایران در درجه های کیفی مختلفی مثل درجه یک، درجه دو و غیره انجام می شود، و بهتر است مرکزی برای آموزش این حرفه انتخاب شود که تحت نظارت و با تاییدیه سازمان فنی و حرفه ای فعالیت داشته باشد، آموزشگاه فنون برق از بهترین مراکز برق ساختمان است که زیرنظر سازمان فنی و حرفه ای و به صورت تخصصی دوره برق ساختمان را برگزار می نماید، در صورتی که قصد شرکت در این دوره آموزشی را دارید توصیه می کنیم به این آموزشگاه مراجعه کرده و از مشاوره های آن بهره مند شوید.

برگزاری دوره آموزش هوشمند سازی ساختمان در آموزشگاه فنون برق

دوره آموزش هوشمند سازی ساختمان پس از دوره آموزش برق کشی ساختمان به عنوان یکی از دوره های مهم خدمات ساختمانی شناخته می شود. در این دوره آموزشی کلیه مباحث مربوط به هوشمند کردن ساختمان ارائه می شود. امروزه هوشمندسازی ساختمان از لحاظ اقتصادی و در نتیجه صرفه جویی در مصرف انرژی  از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و و افراد بسیاری برای کاهش هزینه ها، افزایش ایمنی در ساختمان و افزایش آرامش و آسایش به دنبال متخصصانی حرفه ای برای پیاده سازی آن هستند. برای قسمت های مختلف ساختمان سیستم های هوشمندسازی مختلفی تعریف شده که می توان آن را برای امنیت، روشنایی، سرمایش و گرمایش، ورود و خروج و غیره بکار برد. در دوره هوشمندسازی ساختمان به صورت مفصل این موارد آموزش داده می شود و پس از پایان دوره می توان در یک قسمت تخصصی فعالیت نمود.

 

دوره آموزشی bms (هوشمند سازی ساختمان) یک دوره تخصصی و کاملا بروز است که مراکز برگزاری آن باید از به روزترین تجهیزات و اساتید علمی و تجربی جهت آموزش استفاده کنند. با شرکت در دوره هوشمندسازی ساختمان می توانید آینده شغلی خود را تا حدود بسیاری تضمین کنید زیرا اکثر دارندگان مدرک معتبر هوشمند سازی ساختمان پس از پایان دوره جذب بازار کار می شوند. برای دریافت مدرک معتبر شما می بایست دوره  bms  را در مرکزی معتبر بگذرانید، آموزشگاه فنون برق یکی از بهترین مراکز هوشمند سازی ساختمان است که برای آموزش می توانید به آن مراجعه کنید.

آشنایی با دوره آموزش تعمیرات موبایل

آموزش تخصصی تعمیرات موبایل نیز از جمله دوره هایی است که به دلیل نیاز بالای بازار و جامعه، افراد زیادی جذب آن می شوند. در واقع دوره تعمیرات موبایل یک دوره کامل است که با توجه به نیاز روزافزون کشور به تعمیرکاران حرفه ای، می توان با استفاده از آن به راحتی در بازار کار این تخصص جذب شد. این دوره آموزشی امروزه توسط آموزشگاه های زیادی در سراسر کشور و در سطوح مختلفی برگزار می شود. دوره تعمیرات نرم افزار و دوره تعمیرات سخت افزار دو دوره مهم در آموزش تعمیر موبایل هستند که افراد بیشتر در آنها ثبت نام می کنند.

آموزش تخصصی تعمیرات موبایل را باید در مراکز معتبر و مورد تایید سازمان فنی و حرفه ای کشور گذارند. همچنین سطح علمی آموزشگاه ها، توان آموزشی و آینده کاری دانش پذیران آنها مسائلی هستند که می توانند به افراد در زمینه انتخاب بهترین مرکز تعمیرات موبایل کمک نماید. در حالت ساده تر اگر شما در انتخاب مرکز تعمیر موبایل خود دقت نمایید تا حدود زیادی آینده کاری شما تضمین خواهد شد.

بهترین مرکز آموزش تخصصی برق و الکترونیک کدام است؟

آموزش برق ساختمان به همراه آموزش تخصصی تعمیرات موبایل و همچنین آموزش هوشمندسازی ساختمان از دوره هایی هستند که با بالاترین کیفیت و سطح در مجتمع فنون برق برگزار می شود. این مرکز آموزشی یکی از بهترین مراکز برای آموزش تخصصی تعمیرات موبایل، هوشمند سازی ساختمان، برق ساختمان، آموزش plc، آموزش تعمیر لوازم خانگی و غیره بوده و می توان با کمترین قیمت ممکن این دوره های آموزشی را سپری کرد. بر طبق آمار موجود این مرکز سالانه بیش از 2500 نیروی کاری را آموزش می دهد و بیش از 80 درصد این افراد جذب بازار کار رشته ثبت نامی خود می شوند. شما از سراسر ایران می توانید برای شرکت در دوره های آموزشی برق و الکترونیک در این آموزشگاه ثبت نام نمایید. این آموزشگاه جهت حضور تمامی علاقه مندان از نقاط مختلف کشور، خوابگاه هایی در نزدیکی محل برگزار دوره برای کارآموزان در نظر گرفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از نحوه ثبت نام در دوره های فوق با کارشناسان این مرکز از طریق وب سایت اینترنتی به آدرس www.fonoonibargh.com  یا شماره 02166576476 تماس بگیرید.

  • fanniiibargh rad
  • ۰
  • ۰

در این مطلب قصد داریم به‌صورت کاملا تخصصی به معرفی دو شغل پردرآمد در بازار کار مشاغل فنی یعنی " هوشمندسازی ساختمان" و "تعمیرات پکیج دیواری" بپردازیم.

معرفی بازار کار هوشمند سازی ساختمان:

امروزه ساختمان‌های هوشمند به دلیل آسایش و آرامش بسیاری که به همراه می‌آورند بسیار گسترش پیداکرده است، مزایای بیشمار هوشمند سازی ساختمان باعث شده است که تقاضا برای هوشمند سازی افزایش‌یافته و به دنبال آن بازار کار هوشمند سازی ساختمان رونق بیشتری پیدا کند.

در حال حاضر در بسیاری از شهرهای بزرگ مانند تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز پروژه‌های هوشمند سازی ساختمان به کار گرفته می‌شود.

با توجه به اینکه پیاده‌سازی پروژه‌های هوشمند سازی ساختمان نیازمند مهارت و دانش تخصصی در بخش‌های مختلفی مانند برق، سخت‌افزار و نرم‌افزار کامپیوتر و ... می‌باشد و به دلیل کمبود نیروی متخصص در این زمینه، نیاز به تربیت متخصص حرفه‌ای در این زمینه بسیار احساس می‌شود.

بدون شک چنین متخصصی می‌تواند بازار کار گسترده و درآمد بالایی داشته باشد.

برای کسب این تخصص و درآمد راه سختی پیش رو نیست، خوشبختانه امروزه دوره‌های هوشمند سازی ساختمان به‌صورت کاملا تخصصی و عملی در آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای برگزار می‌گردد، آموزشگاه فنی برق یکی از بهترین آموزشگاه‌های هوشمند سازی ساختمان است که به‌صورت کاملا پروژه محور و زیر نظر اساتید باتجربه دوره آموزش هوشمند سازی ساختمان را برگزار می‌کند.

آموزش هوشمندسازی ساختمان چگونه منجر به درآمدزایی می‌شود؟

همان‌طور که اشاره شد متخصص هوشمند سازی ساختمان می‌بایست برای پیاده‌سازی پروژه هوشمند سازی دانش و مهارت کافی در رشته‌های گوناگونی مانند برق، عمران، معماری و ... داشته باشد.

در دوره‌های هوشمند سازی ساختمان به‌صورت کاملا حرفه‌ای تمامی مهارت لازم و موردنیاز برای پیاده‌سازی خانه هوشمند آموزش داده می‌شود.

مزیت شرکت در این دوره‌ها این است که با شرکت در این دوره‌ها به‌صورت کاملا عملی و در محیطی نزدیک به محیط واقعی کار مراحل و مباحث هوشمند سازی به شما آموزش داده می‌شود.

این امر باعث می‌شود به‌خوبی و بدون ترس و استرس وارد بازار کارشده و درآمدزایی از طریق پیاده‌سازی پروژه‌های مربوطه بپردازید.

درآمد هوشمند سازی ساختمان چقدر است؟

درآمد پروژه‌های هوشمند سازی ساختمان تحت تاثیر میزان مهارت فنی شما در پیاده‌سازی پروژه‌های مربوطه می‌باشد؛ زیرا همان‌طور که اشاره شد هوشمند سازی ساختمان امری بسیار تخصصی می‌باشد؛ اما در صورت داشتن دانش و تخصص لازم می‌توان به درآمد خوب میانگین ۱۰ میلیون در ماه رسید.

برای رسیدن به این مهارت می‌بایست هزینه کرده و دوره‌های خانه هوشمند را گذراند. البته این هزینه با اجرای اولین پروژه هوشمند سازی جبران خواهد شد.

بازار کار تعمیرات پکیج دیواری

امروزه استفاده از پکیج دیواری به دلیل مزایایی که نسب به دیگر وسایل گرمایشی دارند روزبه‌روز بیشتر خواهد شد.

درواقع می‌توان گفت پکیج دیواری جایگزین دیگر لوازم گرمایشی شده و تقریبا در تمامی ساختمان‌ها تازه ساز از این وسیله استفاده می‌شود.

با افزایش تقاضا برای نصب پکیج دیواری، همچنین بالا بودن هزینه تعویض پکیج نسبت به تعمیرات آن بدون شک نیاز به تعمیرات پکیج بیشتر خواهد شد و این نشان از بازار کار خوب تعمیرات پکیج دیواری می‌دهد.

چگونه در شغل تعمیرات پکیج دیواری موفق شویم؟

برای موفقیت در شغل تعمیرات پکیج دیواری و کسب درآمد از بازار کار آن می‌بایست کلیه شرایط یک تعمیرکار حرفه‌ای پکیج دیواری را داشته باشید.

مهم‌ترین عامل موفقیت در شغل تعمیرات پکیج داشتن مهارت و دانش لازم و کافی می‌باشد، زیرا تعمیرات پکیج دیواری امری تخصصی بوده که در صورت نداشتن مهارت به‌خوبی نمی‌توانید به تعمیر آن بپردازید.

علاوه بر دانش، رعایت نکات ایمنی و آشنا بودن با آن از دیگر عواملی است که تعمیرکار پکیج باید با آن آشنا باشد، زیرا رعایت نکردن نکات ایمنی مشکلات جبران‌ناپذیری را به همراه خواهد آورد.

داشتن ارتباطات و تعاملات با نمایندگی‌های پکیج دیواری و دیگر مشاغل مانند تعمیرکار کولر و غیره نیز در موفقیت در بازار کار پکیج تاثیر گذار می‌باشد.

به‌طورکلی باید گفت شرط لازم برای موفقیت در این شغل کسب مهارت تخصصی می‌باشد که با شرکت در دوره تعمیرات پکیج دیواری در آموزشگاه فنی برق به این تخصص دست خواهید یافت.

درآمد شغل تعمیرات پکیج دیواری چقدر است؟

میزان درآمد در شغل تعمیرات پکیج دیواری متاثر از عوامل گوناگونی مانند، میزان مهارت، دانش و توانایی تعمیرکار، میزان تبلیغات، میزان ارتباطات و تعاملات با دیگر مشاغل، دقت در کار و حسن انجام کار، تعداد ساعات کاری و ... می‌باشد.

به‌طورکلی باید گفت درآمد در شغل‌های فنی حرفه‌ای مانند تعمیرات پکیج، هوشمند سازی، تعمیرات کولر، نصب دوربین مداربسته ، دوره تعمیرات ایسیو خودرو، آموزش تعمیر برد الکترونیکی و ... وابسته به میزان مهارت و پشتکار تکنسین می‌باشد؛ بنابراین برای موفقیت در این مشاغل بهترین راه افزایش سطح دانش و مهارت است که با شرکت در دوره‌های آموزشی به این مهم می‌توان دست‌یافت.

آموزشگاه فنی برق به‌عنوان یکی از بهترین آموزشگاه‌های برق و الکترونیک در ایران دوره‌های متنوعی را به‌صورت کاملا عملی و تخصصی برگزار می‌نماید، آموزش نصب پکیج، آموزش تعمیرات لپ تاپ، آموزش تعمیرات موبایل و غیره برخی از دوره های پرطرفدار این آموزشگاه می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت فنی برق به آدرس www.fannibargh.com مراجعه یا با شماره ۰۲۱۶۶۱۲۱۰۲۹ تماس حاصل نمایید.

  • fanniiibargh rad
  • ۰
  • ۰

آموزش نصب پکیج دیواری یکی از دوره‌های نصب و راه اندازی سیستم‌های رفاهی مجتمع فنی برق می‌باشد. دوره نصب پکیج دیواری شامل: آموزش مرحله به مرحله نصب پکیج، آموزش شناخت و تست قطعات و . . . می‌باشد. کارآموزان با شرکت در این دوره آموزشی تعمیرات پکیج دیواری با آموزش نصب انواع پکیج‌های دیواری از جمله آموزش نصب پکیج دیواری بوتان آشنا شده و وارد بازار کار نصب انواع پکیج شوند. آموزشگاه فنی برق در راستای موفقیت هنرجویان در بازار کار  نصب پکیج دیواری را در کارگاهی مجهز توسط اساتید مجرب برگزار می‌کند.

آموزشگاه فنی برق علاوه بر دوره فوق دوره های متعدد دیگری را برگزار می نماید از جمله دوره های آموزشی این آموزشگاه عبارتند از:

آموزش تعمیرات پکیج دیواری

آموزش تعمیر پکیج دیواری دوره‌ای کاملا تخصصی و مرتبط با نصب پکیج دیواری می‌باشد. با توجه به رشد روزافزون ساختمان سازی مخصوصا ساختمان های کوچک، نیاز این ساختمان ها به سیستم گرمایشی بسیار زیاد است از طرفی استفاده از پکیج های دیواری جهت تولید آب گرم و سیستم گرمایش ساختمان بسیار به صرفه می باشد. دوره تعمیر پکیج دیواری شامل: عیب یابی و تعمیرات پکیج،آموزش سرویس کامل پکیج،آموزش رسوب گیری پکیج، آموزش عملی هوا گیری پکیج و . . . می‌باشد. آموزشگاه فنی برق در راستا پیشرفت هنرجویان این دوره را در کارگاه های مجهز با جدید ترین ابزار توسط اساتید مجرب به طور عملی آموزش می‌دهد. هنرجویان پس از گذراندن این دوره مهارت لازم برای تعمیرات انواع پکیج را به دست آورده و می‌توانند وارد بازارکار این حوزه شوند.

آموزش نصب کولر گازی

دوره آموزش نصب کولر گازی اسپیلت از دوره‌های بسیار پر طرفدار آموزشگاه فنی برق می‌باشد. بیشتر مردم قبل از این که فصل گرما بیاید به سمت نصب کولر گازی می روند و به دنبال یک نصاب حرفه ای در این زمینه می‌باشند از این رو نصب و تعمیر کولر گازی اهمیت ویژه ای پیدا کرده است. دوره آموزش طریقه نصب کولر گازی فنی برق شامل: آموزش مرحله به مرحله نصب کولر گازی، آموزش بخش الکترونیکی نصب کولر گازی، آموزش نحوه شارژ گاز کولر گازی، آموزش نحوه نصب اجزای مکانیکی و الکتریکی کولر گازی و . . . می‌باشد.آموزشگاه فنی برق کلاس آموزش نصب کولر گازی در تهران را توسط اساتید مجرب به طور عملی برگزار می‌کند.

آموزش تعمیرات لوازم خانگی

آموزش تعمیر لوازم خانگی فنی برق با توجه به گستردگی لوازم خانگی و استفاده روزافزون از انواع لوازم خانگی از بازار کار خوبی برخوردار است. از این رو آموزشگاه فنی برق دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی در تهران را زیر نظر اساتید با تجربه و متخصص و با هدف ورود کارآموزان به بازار کار برگزار می نماید. دوره تعمیرات لوازم خانگی شامل آموزش تعمیرات یخچال (ساید بای ساید، معمولی و فریزر)،آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی، آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی، ماکروفر و غیره می باشد که در دو دوره آموزش تعمیرات برد لوازم خانگی و آموزش تعمیرات مکانیکی لوازم خانگی توسط این آموزشگاه برگزار می گردد. آموزشگاه فنی برق تمامی مباحث مطرح شده در این دوره را به صورت کاملا کاربردی و عملی آموزش می دهد بنابراین کارآموزان پس از پایان یافتن این دوره آموزشی به راحتی و با اطمینان خاطر می توانند وارد بازار کار شده و کسب درآمد کنند. همچنین در صورت نیاز از مشاوره نامحدود این آموزشگاه بهره مند گردند.

آموزش تعمیرات موبایل

دوره تعمیرات موبایل یکی از پرطرفدارترین و تخصصی‌ترین دوره های آموزش تعمیرات موبایل و کامپیوتر می باشد که به دو دسته آموزش تعمیرات سخت افزاری موبایل و آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل تقسیم می شود. امروزه با پیشرفت تکنولوژی به خصوص تکنولوژی موبایل که بسیار پیشرفت چشم گیری داشته است و با توجه به گران شدن گوشی در سال های اخیر افراد بسیار از گوشی های قدیمی خود استفاده می‌کنند در نتیجه نیاز مردم به تعمیر موبایل بسیار زیاد است. با توجه به این نیاز آموزشگاه فنی برق به عنوان یکی از برترین آموزشگاه تعمیرات موبایل اقدام به برگزاری کلاس تعمیرات موبایل به صورت کاملا عملی و کاربردی زیر نظر اساتید مجرب و تحصیل کرده می‌نماید. در این دوره آموزشی به صورت کامل و تخصصی به بررسی و عیب یابی سخت افزاری انواع موبایل اندروید و آیفون پرداخته می شود. آموزش تعمیر ال سی دی گوشی، آموزش تعمیر گلس گوشی، تعمیر هارد، باتری، دوربین و غیره از جمله مباحث آموزشی این دوره است. به طور کلی در این دوره آموزشی به شما گفته می شود که چگونه تعمیر کار موبایل شویم؟

  • fanniiibargh rad
  • ۱
  • ۰

آموزش تعمیرات لوازم خانگی آموزشگاه فنون برق شامل آموزش تعمیرات یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، ماکروویو و سایر لوازم خانگی می باشد که با توجه به گستردگی بازار لوازم خانگی و حجم بالای استفاده از لوازم خانگی از بازار کار خوب و پردرآمدی برخوردار است. دوره آموزشی تعمیرات لوازم خانگی به صورت کاملا تخصصی و توسط اساتید با تجربه در دو کلاس آموزش تعمیرات برد لوازم خانگی و آموزش تعمیرات مکانیکی لوازم خانگی برگزار می گردد. در این دوره، آموزش صفر تا صد تعمیرات لوازم خانگی به کارآموزان عزیز ارائه شده و کارآموزان پس از پایان دوره تعمیرات لوازم خانگی می توانند وارد بازار کار تعمیرات لوازم خانگی شده و انواع لوازم خانگی را عیب یابی و تعمیر کنند.

این آموزشگاه علاوه بر دوره فوق دوره های متعدد دیگری را برگزار می نماید، از جمله این دوره ها عبارتند از:

آموزش تعمیر بردهای الکترونیکی

آموزش تعمیر بردهای الکترونیکی شامل عیب یابی و تعمیر انواع بردهای الکترونیک می باشد و از رشته های پرطرفدار الکترونیک است زیرا پایه ی تعمیر خیلی از لوازم برقی مربوط به تعمیر برد الکترونیکی آن ها می باشد. بردهای الکترونیکی شامل یک سری قطعات و مدار ها و ماژول ها هستند که برای تعمیر هر یک از آن ها لازم نیست طراحی مدار را بدانید کافی است شناخت کامل بر روی قطعات و مدار ها و چگونگی کارکرد هر یک از آن ها و تست کار قطعات و مدارها را بدانید تا بتوانید براحتی مدارهای الکترونیکی را تعمیر کنید. هنرجویان علاقه مند به تعمیر و عیب یابی بردهای الکترونیک می توانند در کلاس تعمیرات بردهای الکترونیک آموزشگاه فنون برق که در کارگاهی با تجهیزات بسیار و توسط اساتید با سابقه به صورت عملی برگزار می شود، شرکت کنند. در دوره تعمیرات بردهای الکترونیکی هنرجویان در شروع با تجهیزات و لوازم کار آشنا می شوند سپس با مراحل تعمیر برد و تست و عیب یابی قطعات و مدارهای برد الکترونیکی آشنا می شوند و بعد از اتمام دوره براحتی وارد بازارکار تعمیرات بردهای الکترونیکی می شوند و در حین کار می توانند از پشتیبانی به صورت نا محدود آموزشگاه بهره مند شوند.

معرفی دوره تعمیرات ایسیو خودرو

آموزش تعمیرات ECU خودرو  دوره ای بسیار پر طرفدار در عرصه تعمیرات الکترونیک می باشد. امروزه خودروهای جدید مجهز به ایسیو و سنسور های الکترونیکی می باشند . ایسو خودرو که به آن واحد کنترل یا کامپیوتر اصلی خودرو هم گفته می شود یکی از مهم ترین قسمت های خودرو می باشد که ممکن است از نظر سخت افزاری یا نرم افزاری دچار مشکل شود. در کلاس تعمیرات ایسیو خودرو (ECU) آشنایی با آنالوگ، چگونگی کار با سیستم و عیب یابی و تست کردن قطعات و تعویض و تعمیر آن ها روی برد به طور کامل آموزش داده می شود. هنرجویان علاقه مند به این حرفه می توانند در دوره تعمیرات ecu که توسط آموزشگاه فنون برق در کارگاهی باتجهیزات بالا و زیر نظر اساتید با سابقه برگزار می شود، شرکت کنند و بعد از اتمام دوره آموزشی تعمیرات ایسیو به راحتی وارد بازار کار تعمیرات ایسیو خودرو که یکی از بهترین مشاغل مربوط به خودرو می باشد، شده و در حین کار نیز از پشتیبانی نامحدود آموزشگاه فنون برق بهره مند شوند.

معرفی دوره آموزش نصب پکیج دیواری

آموزش نصب پکیج دیواری از دوره هایی است که طرفداران بسیار زیادی دارد. هنرجویان علاقه مند به این حرفه می توانند در دوره نصب پکیج دیواری آموزشگاه فنون برق شرکت کرده و به صورت مرحله به مرحله و کاملا عملی با نحوه نصب پکیج دیواری، طریقه لوله کشی پکیج دیواری، آموزش طریقه وصل کردن شلنگ گاز، آموزش نصب قطعات داخلی پکیج و تنظیمات آن، آموزش نصب پکیج فن دار و بدون فن و.... آشنا شوند. کارآموزان علاوه بر دوره نصب در صورت تمایل می توانند در دوره آموزش تعمیرات پکیج دیواری شرکت کرده و در زمینه نصب و تعمیرات پکیج دیواری تعمیرکاری حرفه ای شوند. آموزشگاه فنون برق پس از اتمام دوره مشاوره های ویژه ای را جهت ورود به بازارکار به کارآموزان این رشته ارائه داده و با پشتیبانی نامحدود کارآموزان را برای موفقیت هر چه بیشتر در بازار کار پکیج دیواری یاری می کند.

معرفی دوره آموزش plc (پی ال سی)

آموزش plc (پی ال سی) آموزشگاه فنون برق یکی از دوره های پرطرفدار برق صنعتی می باشد که از بازار کار و درآمد خوبی برخوردار است. دوره آموزش پی ال سی به صورت تخصصی و تحت نظر اساتید با تجربه و متخصص در کارگاه مجهز plc برگزار می گردد. دوره آموزشی plc شامل آموزش plc از پایه تا پیشرفته بوده و در دو دوره آموزش plc درجه یک و آموزش پی ال سی درجه 2 برگزار می گردد. در این دوره آموزشی، آموزش پی ال سی دلتا، آموزش پی ال سی زیمنس، آموزش برنامه نویسی plc و غیره آموزش داده می شود. آموزشگاه فنون برق دوره پی ال سی را به صورت تضمینی برگزار کرده و کارآموزانن پس از پایان دوره به راحتی می توانند وارد بازار کار plc شده و درآمد زایی کنند.

 

  • fanniiibargh rad
  • ۰
  • ۰

انواع plcها کدام است؟

به طور کلی plcها فارغ از اینکه توسط کدام شرکت تولید شوند به چهار دسته تقسیم می شوند که ممکن است توسط شرکت های مختلف نام های گوناگونی داشته باشند. این چهار دسته عبارتند از: مینی پی ال سی ها، plc کمپکت، پی ال سی های ماژولار و plcهای رک

مینی پی ال سی ها

این نوع از پی ال سی در مقایسه با دیگر plcها تعداد ورودی و خروجی کمتری داشته (حداکثر تعداد ورودی و خروجی در این نوع از پی ال سی 40 می باشد) و به همین علت در پروژه های کوچک از آنها استفاده می شود. شرکت های مختلف تولید کننده پی ال سی نام های گوناگونی را برای مینی پی ال سی در نظر گرفته اند به طور در شرکت امرون به این نوع از پی ال سی زِن می گویند یا در شرکت زیمنس مینی پی ال سی ها به plc لوگو معروف هستند.

در این پی ال سی ها یک صفحه کوچک با تعدادی دکمه وجود دارد که از طریق همین صفحه می توان برنامه ریزی های لازم را انجام داد.

plc کمپکت

پی ال سی های کمپکت نسبت به مینی پی ال سی ها تعداد ورودی و خروجی بیشتر داشته (حداکثر تعداد ورودی و خروجی در این نوع از پی ال سی تا 300 می باشد) و در پروژه های متوسط کاربرد دارد. در این نوع از plc  هر سه بخش تغذیه، سی پی یو و ورودی خروجی ها داخل یک باکس قرار می گیرند. این نوع از پی ال سی در شرکت زیمنس به S7-200 معروف هستند.

پی ال سی های ماژولار

در این پی ال سی در مقایسه با plc مینی و کمپکت می توان تعداد ورودی و خروجی بیشتری به دلیل امکان اضافه کردن ماژول ورودی خروجی اضافه کرد (حداکثر تعداد ورودی و خروجی در این نوع از پی ال سی تا 2000 می باشد). بنابراین می توان گفت هنگام کار با این نوع از پی ال سی دست باز است. در plc ماژولار سه بخش ماژول های تغذیه،سی پی یو و ورودی خروجی ها از یکدیگر جدا می شود. در انتهای این نوع از پی ال سی می بایست قاب انتهایی بسته شود تا پی ال سی تکمیل شود. این نوع از پی ال سی در شرکت زیمنس به S7-300 معروف هستند.

plcهای رک

در plcهای رک تعداد ورودی و خروجی بسیار می باشد (حداکثر تعداد ورودی و خروجی در این نوع از پی ال سی تا 5000 می باشد).  این نوع از پی ال سی مانند پی ال سی های ماژولار بوده با این تفاوت که پی ال سی های رک به صورت عمودی نصب شده و یک ماژول مرکزی در پشت آنها وجود دارد. در این نوع از پی ال سی تمام تجهیزات به ماژول مرکزی متصل می شود. این نوع از پی ال سی در شرکت زیمنس به S7-400 معروف هستند.

آموزش plc چگونه منجر به درآمدزایی خواهد شد؟

همانطور که اشاره شد پی ال سی کنترل‌کننده‌های منطقی برنامه پذیر هستند که به دلیل ساختمان مقاوم آنها، سادگی برنامه نویسی بر روی آنها، توانایی کنترل و راحتی استفاده امروزه بسیار پرکاربرد بوده و نقش مهمی در کنترل فرایندها در بخش صنعتی دارند. با توجه به اهمیت پی ال سی در دنیای امروز همچنین نقش مهم آن در بخش های گوناگون به خصوص بخش صنعتی می توان نتیجه گیری کرده که آموزش plc یکی از موضوعات مهم و کلیدی بوده که می تواند فرصت های شغلی و درآمد بالایی را به همراه بیاورد.

از آنجایی که پی ال سی دستگاهی پیچیده بوده و انواع گوناگونی داشته و طراحی، ساخت و مونتاژ آن نیازمند دانش تخصصی می باشد، همچنین با توجه به کمبود نیروی متخصص در این حوزه می توان گفت از طریق آموزش plc می توان کلیه مهارت های لازم را کسب کرده و وارد بازار کار پی ال سی شده و به درآمد بالایی دست یافت.

بهترین راه برای کسب مهارت های plc شرکت در دوره های آموزش plc در آموزشگاهی معتبر و تخصصی است. آموزشگاه فنون برق یکی از بهترین آموزشگاه های برگزار کننده دوره های plc در ایران است که به صورت تخصصی به برگزاری دوره فوق و دیگر دوره های برق و الکترونیک نظیر آموزش تعمیرات لوازم خانگی ، آموزش تعمیرات ایسیو خودرو، آموزش برق ساختمان، آموزش سیم پیچی موتور و غیره می پردازد.

دوره آموزش تعمیرات موبایل در آموزشگاه فنون برق

دوره آموزش تعمیر موبایل از دوره های پر طرفدار این آموزشگاه است که با توجه به بازار کار عالی تعمیرات موبایل سالانه افراد بسیاری را آموزش داده و روانه بازار کار شغل تعمیرات موبایل می کند. در این دوره آموزشگاه فنون برق صفر تا صد مباحث تعمیرات موبایل را در دو دوره تعمیرات نرم افزاری و تعمیرات سخت افزاری در کارگاه های مجهز آموزش می دهد. کارآموزان در این دوره با در اختیار داشتن گوشی کلیه مباحث آموزشی را زیر نظر استاد با تجربه به صورت عملی تمرین کرده به همین دلیل پس از پایان دوره به راحتی و بدون ترس و استرس می توانند وارد بازار کار تعمیرات موبایل شده و درآمد زایی داشته باشند.

دوره آموزش تعمیرات ایسیو در آموزشگاه فنون برق

آموزش تعمیرات ایسیو خودرو نیز دوره ای جدید و بسیار کاربردی است که همانند دوره تعمیرات موبایل و پی ال سی بسیار پرطرفدار بوده و کارآموزان این دوره پس از پایان دوره آموزشی به راحتی می توانند وارد بازار کار شده و درآمدزایی داشته باشند. در این دوره آموزشگاه فنون برق به صورت کاملا تخصصی صفر تا صد تعمیرات ایسیو انواع خودروها را توسط اساتید با تجربه و به صورت کاملا عملی آموزش می دهد. آموزش عیب یابی و تعویض قطعات الکترونیکی ecu، نقشه خوانی تخصصی مدارات ایسیوها، آموزش تخصصی روش های عیب یابی وتعمیرات ecu و . . . از جمله مباحث این دوره آموزشی است. کارآموزان در پایان این دوره آموزشی می توانند ایسیو انواع خودروهای  ایران خودرو، سایپا، پارس خودرو نظیر پراید، ریو، پژو ۴۰۵، ۲۰۶، پرشیا، سمند و . . . را عیب یابی و تعمیر نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره های تخصصی این آموزشگاه به سایت فنون برق به آدرس  www.fonoonbargh.com مراجعه کرده یا جهت مشاوره رایگان با شماره 02166576476 تماس حاصل نمایید. در صورت تمایل برای مراجعه حضوری نیز می توانید به آدرس تهران، میدان انقلاب خیابان کارگر شمالی 100 متر بالاتر از میدان انقلاب روبروی ورودی پارکنیگ مهرسان پلاک 2 طبقه اول مراجعه نمایید

منبع: انواع plc

  • fanniiibargh rad
  • ۰
  • ۰

علائم خرابی ایسیو خودرو متفاوت بوده و نشانه های گوناگونی خبر از خرابی ایسیو خودرو می دهند. روشن‌شدن چراغ چک موتور خودرو یکی از نشانه های خرابی ecu خودرو می باشد. در صورتی که این چراخ روشن شود به احتمال بسیار زیاد مشکلی در ایسیو خودرو به وجود آمده است. این چراغ زمانی روشن می شود که ایسیو خودرو  در هریک از حسگرهای خودرو ایرادی را احساس کند. جرقه نزدن و کاهش توان پیشرانه از دیگر نشانه های خرابی این قطعه است. در صورتی که ایسیو خودرو خراب شود ممکن است جرقه‌زنی در یک یا چند سیلندر رخ نداده و در نتیجه توان پیشرانه کاهش یافته و لرزش های شدیدی در آن ایجاد شود. همچنین در صورت خراب شدن ایسیو خودرو، این امکان وجود دارد که پیشرانه یا روشن نشده و یا به سختی روشن می شود. در صورت خراب شدن ای سی یو دستوری برای پاشش سوخت و جرقه‌زنی شمع‌ها دریافت نشده و در نتیجه استارتر کار نکرده و پیشرانه روشن نخواهد شد.

دستکاری و جدا کردن کابل باتری حین روشن بودن خودرو، خیس شدن ایسیو، باتری به باتری کردن خودرو، دستکاری بدنه و پین های ای سیو و غیره از دلایل خرابی ای سیو خودرو می باشند.

آموزش تعمیرات ای سی یو خودرو

همانطور که اشاره شد ایسیو خودرو بسیار پیچیده بوده و نقش مهمی در خودرو ایفا می کند و خراب شدن آن مشکلات بسیاری را برای خودرو به همراه خواهد آورد. به دلیل پیچیده بودن این قطعه تعمیرات ایسیو خودرو آسان نبوده و نیازمند دانش و مهارت حرفه ای می باشد. در واقع باید گفت تعمیر کار ایسیو خودر می بایست کلیه مهارت های لازم برای عیب یابی و تعمیر ایسیو را از طریق شرکت در دوره های آموزش تعمیرات ایسیو خودرو به دست آورد.

آموزشگاه فنی برق علاوه بر دوره های تعمیرات ایسیو دوره های متعدد دیگری را در زمینه برق و الکترونیک برگزار می کند. آموزش تعمیرات موبایل، آموزش نصب دوربین مدار بسته، آموزش تعمیرات لوازم خانگی، آموزش تعمیرات پکیج دیواری، آموزش نصب پکیج دیواری و غیره بخشی از دوره های پرطرفدار این آموزشگاه است. در ادامه به طور مختصر به معرفی برخی از این دوره های خواهیم پرداخت.

آموزش تعمیرات موبایل

آموزش تعمیرات موبایل دوره ای پرطرفدار است که به دو دوره آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل و آموزش تعمیرات سخت افزاری موبایل در آموزشگاه تعمیرات موبایل فنی برق تقسیم می شود. در دوره آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل صفر تا صد عیب یابی و تعمیر مشکلات نرم افزاری موبایل از جمله طریقه برداشتن رمز گوشی، فلش کردن، بوت و روت کردن گوشی و غیره آموزش داده شده و در دوره دیگر به صورت کاملا تخصصی و عملی صفر تا صد عیب یابی و تعمیرات مشکلات سخت افزاری موبایل از جمله طریقه تعویض و عیب یابی باتری موبای، آموزش تعمیر ال سی دی گوشی، طریقه بر طرف کردن مشکلات آنتن و صدا گوشی، آموزش تعمیرات باتری و غیره توسط اساتید حرفه ای آموزش داده می شود. در این دوره کارآموزان به صورت عملی با در اختیار داشتن گوشی کلیه مباحث را به صورت عملی تمرین کرده و فرا می گیرند.

در این دوره کلیه مشکلات نرم افزاری بر روی انواع موبایل اندروید و آیفون بررسی می شود. کارآموازن در پایان این دوره با در دست داشتن مدرک معتبر فنی حرفه ای می توانند وارد بازار کار تعمیرات موبایل شده و از درآمد بالایی برخوردار شوند. به طور کلی در این دوره به شما گفته می شود که چگونه تعمیرکار موبایل شوید؟

آموزش نصب دوربین مدار بسته

آموزش نصب دوربین مدار بسته از دیگر دوره های آموزشی پرطرفدار این آموزشگاه است که به دلیل بازارکار عالی نصب دوربین متقاضیان بسیاری داشته و هر ماه افراد بسیاری در این دوره ثبت می کنند. در این دوره آموزشی کارآموزان به صورت کاملا عملی و کاربردی با صفر تا صد نصب دوربین مدار بسته آنالوگ، دیجیتال و تحت شبکه آشنا می شوند. کلیه آموزش ها در این دوره به صورت بر اساس نیازهای بازار کار بوده و کارآموزان را جهت ورود به بازار کار نصب دوربین آماده می کند.

آموزش تعمیرات برد الکترونیکی، آموزش پی ال سی، آموزش برق ساختمان و غیره از دیگر دوره های این آموزشگاه است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره های این آموزشگاه و بهره مندی از تخفیف های ویژه آموزشگاه فنی برق پیشنهاد می کنیم همین حالا به سایت فنی برق به آدرس www.fannibargh.com مراجعه کرده و جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره 02166121029 تماس بگیرید.

منبع: نشانه های خرابی ایسیو چیست؟

  • fanniiibargh rad
  • ۰
  • ۰

ال سی دی موبایل ممکن است بنا به دلایل مختلفی خراب شود و گوشی نیازمند تعمیر ال سی دی موبایل باشد.  اما ضربه خوردن و آب خوردگی از جمله مهم ترین دلایل خراب شدن ال سی دی موبایل هستند. در ادامه به بررسی انواع حالت های خراب شدن ال سی دی و راه حل رفع آن می پردازیم.

مشکل: وقتی دستگاه خود را روشن می کنم، نوعی خط روی صفحه نمایش ظاهر می شود.

راه حل: در این صورت شما باید LCD خود را کاملاً تغییر داده و جایگزین کنید. این مشکل ناشی از ضربه شدید می باشد.

مشکل: هنگام روشن کردن تلفن، صفحه سفید می بینم.

راه حل: باید دستگاه خود را به عبارتی فلش کنید و اگر دستگاه شما از سیستم عامل اندروید پیروی می کند می بایست فلش کردن گوشی های اندرویدی را آموزش دیده باشید. اگر هنوز هم همان مشکل را داشتید ، بایدLCD  دستگاه خود را تعویض کنید.

مشکل: بعضی اوقات پیکسل های بدون نور و پیکسل دارای نور را روی صفحه نمایش مشاهده کنم.

راه حل: از نرم افزار یا برنامه کاربردی Dead Pixel Detect و Fix استفاده کنید. همچنین می توانید صفحه نمایش را روی حالت “sleep after” به مدت 30 دقیقه قرار داده و آن را در حداکثر روشنایی قرار دهید تا پیکسل مرده را از بین ببرید.

پیکسل دارای نور
پیکسل دارای نور
پیکسل های بدون نور
پیکسل های بدون نور

مشکل: گاهی اوقات وقتی با تلفن کار می کنم ، صفحه لمسی دستگاه کار نمی کند.

راه حل: اول از همه ، تلفن خود را مجدداً راه اندازی(restart) کنید. برای راه اندازی مجدد تلفن ، دکمه پاور را برای 10 ثانیه فشار دهید و نگه دارید تا تلفن شما خاموش شود. سپس بعد از 1 یا 2 دقیقه آن را روشن کنید. این راه حل 80٪ کار می کند.

مشکل: تلفن همراه روشن نمی شود.

راه حل: معمولاً مربوط به Panel نیست و قابل تعمیر است.

** پانل = LCD + صفحه لمسی + شیشه **

تلفن همراه روشن نمی شود
تلفن همراه روشن نمی شود

تصویر شماره 1 که در زیر مشاهده می کنید تصویر پنل است. این آی سی لمسی که در زیر می بینید و دریافت و پردازش داده ها را از طریق کانکتور که در عکس شماره 2 مشاهده می کنید به LCD ارسال می کند.همچنین اگر در نظر بگیرید ، قسمت لمسی درست زیر شیشه است! و عکس شماره 3 LCD است. (شیشه> لمس>LCD)

تصویر پنل
تصویر پنل
کانکتور
کانکتور
LCD
LCD

در  تصویر بالا می بینید که IC تاچ  به IC ال سی دی وصل شده است  و در تصاوبر پایین ال سی دی شکسته را بهتر می توانید مشاهده کنید :

برداشتن lcd
برداشتن lcd
بررسی lcd
بررسی lcd
lcd شکسته
lcd شکسته

مشکل: صفحه نمایش روشن می شود و دارای نور است اما هیچ چیزی نشان نمی دهد.

راه حل: معمولاً این نوع مشکل مربوط به پانل نیست. در این شرایط ، شما باید از نور پشت صفحه مطمئن شوید. برای اطمینان از این امر، باید چراغ پشت صفحه را از طریق شکاف پشت دستگاه بررسی کنید. اگر مشاهده کردید که چراغ صفحه نمایش روشن است، به این معنی است که شما چراغ پشت صفحه را دارید. بنابراین اگر صفحه نمایش شما چیزی را نشان نمی دهد ، شما می توانید به سراغ تعمیر ال سی دی گوشی خود بروید زیرا صفحه نمایش ال سی دی گوشی آسیب ندیده است و قابل تعمیر است.

مشکل: تلفن با تأخیر روشن می شود.

راه حل: در اکثر اوقات، به دلیل مشکل در منبع تغذیه اتفاق می افتد و پنل سی دی گوشی سالم است.

مشکل: صفحه نمایش توسط مواد تیز آسیب دیده است.

راه حل: شما چاره ای جز تغییر و جایگزینی پنل ندارید.

مشکل: خط عمودی بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود.

راه حل: 50٪ آن به دلیل مشکل پانل است و شما باید پانل ال سی دی گوشی را بررسی کنید.

مشکل: خط افقی بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود.

راه حل: بیشتر به دلیل مشکل پنل ال سی دی گوشی شما می باشد و باید بررسی شود.

مشکل: پرش روی صفحه نمایش؛

راه حل: مستقیماً به دلیل مشکل پنل ال سی دی گوشی است و در صورت امکان ، باید تعویض شود.

مشکل: خطوط رنگارنگ روی صفحه نمایش نشان داده می شود.

راه حل: شما بایدپنل ال سی دی گوشی را تعویض کنید.

مشکل: لکه سیاه روی صفحه، نمایش می باشد.

راه حل: شما باید مطمئن شوید که علت آن کمبود نور است یا خیر. در مورد نور پشت در مطالب بالا صحبت کردیم.

مشکل: صفحه ال سی دی به صورت طبقه طبقه نمایش داده می شود؛

راه حل: مستقیماً به دلیل مشکل پنل ال سی دی گوشی است و شما باید پنل را تغییر داده و جایگزین کنید.

مشکل: وجود آب روی صفحه؛

راه حل: شما باید تلفن خود را فوراً خاموش کنید.صفحه ال سی دی تلفن های همراه نسبت به رطوبت بسیار حساس هستند و بهتر است آن را به مراکز تعمیر موبایل نشان دهید.

مشکل: میزان روشنایی صفحه کم می شود.

راه حل: این مورد مشکل از نور پس زمینه است و در صورت امکان باید برطرف شود.

نحوه تعویض و تعمیر ال سی دی گوشی موبایل

تعمیر ال سی دی گوشی شکسته می تواند بسیار گران قیمت باشد. پیدا کردن یک تعمیر کار که ال سی دی را تعمیر کند مشکلی نیست، اما قیمتی که آنها برای کار و قطعات یدکی دریافت می کنند خیلی زیاد است. در اینجا نحوه انجام این کار را به شما آموزش می دهیم.

در ابتدا شما باید ال سی دی گوشی خود را جدا گانه خریداری کنید و یا اجزایی از ال سی دی که نیاز به تعمیر دارند را تهیه کنید . همچنین ابزار مورد نیاز برای تعمیر lcd موبایل یک پیچ گوشتی و یک کارت بازی 100٪ پلاستیک یا چیزی که نازک باشد نیاز خواهید داشت.

مرحله اول : اجزا تلفن را از هم جدا کنید.

اجزا تلفن را از هم جدا کنید.
اجزا تلفن را از هم جدا کنید.

توسط پیچ گوشتی و فلاپ صفحه پشی را از گوشی جدا کنید.

پس از آن با استفاده از فلاپ پلاستیکی تلفن را باز کنید. یک “سوراخ” کوچک در طرفین جستجو کنید و فلاپ را در آنجا فشار دهید. سپس باتری و کابل صفحه لمسی را بردارید. برای برداشتن شیشه ال سی دی ، موقعیت کابل را به خاطر بسپارید. بیشتر در بالای گوشی قرار دارد.

مرحله دوم : در این مرحله از تعمیر ال سی دی گوشی ، شیشه شکسته را بردارید.

شیشه شکسته را بردارید.
شیشه شکسته را بردارید.

این سخت ترین مرحله است و مقداری تخصصی است در نتیجه بهتر است جهت کسب تجربه بیشتر دوره آموزش تخصصی تعمیرات موبایل را بگذرانید. اگر این کار را اشتباه انجام دهید، دیگر نمی توانید در گوشی خود تصویری بدست آورید.

اگر گوشی شما دارای صفحه TFT یا LCD هست، خطر زیاد نیست. اما اگر تلفن شما دارای صفحه نمایشLED مانند AMOLED یا هر نوع صفحه نمایش LED است، بسیار مراقب باشید و قبل از هر اقدامی به دنبال عیب یابی LED گوشی خود باشید. اگر صفحه نمایش LED با هر نیرویی لمس شود دیگر کار نمی کند.

شیشه با دو نوار جانبی از طرف صفحه به گوشی وصل شده است. این را حذف کنید، صفحه نمایش از بین خواهد رفت.

برای جدا کردن نوار و جدا کردن شیشه از گوشی می توان با کارت بازی پلاستیک انجام داد. کارت بازی به اندازه کافی نازک است که بین تلفن و شیشه قرار بگیرد و به اندازه کافی سخت باشد که بتواند نوار را در آن قطع کند. با وارد کردن کارت در گوشه پایین تلفن شروع کرده و به داخل آن فشار وارد کنید.

مطمئن ترین روش در این حالت وقتی است که کارت از یک گوشه آزاد است و می توانید کارت بازی را به صورت جانبی خم کنید و شروع به چرخاندن آن کنید. تا زمانی که احساس می کنید نوار رها می شود ، راه خود را ادامه دهید.

مرحله سوم : شیشه جدید ال سی دی گوشی را وارد کنید.

شیشه جدید ال سی دی گوشی را وارد کنید.
شیشه جدید ال سی دی گوشی را وارد کنید.

اکنون صفحه نمایش خاموش است و تلفن در انتظار نسخه جدید ال سی دی است. تا آنجا که می توانید نوار قدیمی را از کنار گوشی جدا کنید تا شیشه جدید به طور مرتب روی گوشی قرار گیرد.

ابتدا کاور محافظ داخلی را از شیشه جدا کنید.

قبل از فشار دادن شیشه روی گوشی، کابل صفحه لمسی شیشه ای را از طریق تلفن فشار دهید.

کابل را در جای صحیح قرار دهید و باتری را روی گوشی قرار دهید

تلفن را تست کنید.

مرحله چهارم : گوشی همراه خود را جمع کنید.

گوشی همراه خود را جمع کنید.
گوشی همراه خود را جمع کنید.

متصل کردن قطعات تلفن همراه همانند مرحله اول است  هر پیچ و قطعه ای را که برداشتید بر سر جای خود نصب کنید.

تلفن خوب کار می کند و شیشه صاف است و از همه مهمتر صفحه ال سی دی لمسی مانند قبل عمل می کند.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که بتوانید با کمترین هزینه به تعمیرات ال سی دی گوشی بپردازید.

  • fanniiibargh rad
  • ۰
  • ۰

 برق در ساختمان همانند گاز و آب از اهمیت ویژه ای برخوردار است. برای استفاده از برق در ساختمان می بایست پیش از تکمیل ساختمان می بایست به نحو احسن برق کشی و لوله کشی برق را انجام داد زیرا در صورتی که برق کشی ساختمان به درستی صورت نگیرد با مشکلات بسیاری که برخی از آنها بسیار خطرناک و مخاطره آمیز است مواجه خواهیم شد.

با توجه به اهمیت برق کشی ساختمان در ادامه به آموزش برق کشی ساختمان و مراحل آن می پردازیم.

مراحل برق کشی ساختمان چیست؟

برق کشی ساختمان از مراحل گوناگونی تشکیل شده است که در این بخش به طور خلاصه به آموزش برق کشی ساختمان خواهیم پرداخت.

تعمیر برق ساختمان

مراحل برق کشی ساختمان پیش از کف سازی و کاشی کاری و سفید کاری دیوار

  • ابتدا نقشه برق ساختمان را کشیده و محل سوکت های برق، تلفن، آنتن، آیفون، فن کوئیل‌ها، اطفاء حریق و غیره را مشخص کنید.
  • کل قوطی کلید‌ها را تراز کنید و مسیر لوله‌ها را شیار بزنید.
  • قوطی کلید‌ها را بکنید و محل روشنائی سقفی را سوراخ کنید.
  • بر روی دیوار قوطی کلیدها را نصب و تراز کنید.
  • جوشکاری و ساپورت زدن برای فیکس کردن لوله پولیکاها و اجرای لوله پولیکا گذاری
  • بر روی داکت مشخص شده از روی نقشه برای سینی برق شروع به جوشکاری و ساخت ساپورت کنید.
  • روی لوله پولیکا‌ها را بپوشانید.
  • جعبه فیوز را نصب کنید.
  • جعبه آنتن و ماهواره و تلفنرا نصب کنید.
  • ارتینگ ساختمان را تامین کنید.
  • لوله فولادی بگذارید

مراحل برق کشی ساختمان بعد از کف سازی و کاشی کاری و سفید کاری دیوار

  • قوطی کلید‌هارا تمیز کنید و داخل لوله پولیکا سیم بگذارید.
  • کابل شیلد دار برای بلندگو‌ها بگذارید.
  • شروع به کابل کشی برق، کابل کشی تلفن، آنتن، ماهواره و آیفون کنید.
  • اتصالات سر سیم‌ها را انجام دهید.
  • کل اتصالات را قلع اندود و عایق کاری کنید.

مراحل برق کشی ساختمان بعد از نقاشی و کف تمام شده

  • کلیه کلید و پریزها را ببندید.
  • بر روی سر سیم ها ترمینال ببندید.
  • دتکتور‌های دود و شستی آن‌ها را نصب کنید.
  • آیفون تصویری، آنتن مرکزی،  سوئچینگهای ماهواره ، چشم لایتینگ، نور مخفی‌ها و غیره را نصب کنید.
  • پایه سینی برق را بر روی دیوار نصب کنید.
  • لوله زیرسینی برق را نصب کنید.

انواع روش های برق کشی ساختمان

به طور کلی برق کشی ساختمان به یکی از دو روش روکار و توکار انجام می شود. در برق کشی ساختمان به روش روکار برق کار ساختمان می بایست کلیه سیم ها را از روی گچ دیوار عبور و برای پنهان کردن و زیباسازی آن از داکت استفاده کند. در برق کشی ساختمان به روش توکار که در برق کشی ساختمان ها بیشتر از این روش استفاده می شود برق کار می بایست سیم ها را از زیر گچ دیوار و از طریق لوله کشی همانطور که قسمت قبل به آن اشاره کردیم عبور دهد.

چگونه وارد بازار کار برق ساختمان شویم؟

همانطور که می دانید برق کشی ساختمان امری بسیار تخصصی بوده و نداشتن تخصص در این شغل خسارات های جبران ناپذیری را به همراه خواهد آورد. برای آنکه وارد بازار کار برق ساختمان شده و اقدام به سیم کشی ساختمان کنید می بایست مهارت های لازم شغل برق کار ساختمان را از طریق شرکت در دوره های آموزش برق ساختمان به دست آورید. زیرا در این دوره ها به صورت کاملا عملی و تخصصی و زیر نظر اساتید با تجربه به شما طریقه برق کشی ساختمان و نصب سیستم های امنیتی مانند اعلام حریق، نصب دوربین  مدار بسته، آیفون تصویری و غیره به صورت تخصصی آموزش داده می شود.

آموزشگاه فنون برق یکی از بهترین آموزشگاه های برق در کشور است که دوره برق ساختمان را زیر نظر سازمان فنی حرفه برگزار می کند. این آموزشگاه از اساتید باتجربه و حرفه ای برق برای آموزش مباحث برق ساختمان بهره گرفته و به صورت کاملا تخصصی صفر تا صد برق ساختمان و نصب سیستم های امنیتی و رفاهی را به شما عزیزان آموزش می دهد. به دلیل عملی و تجربی بودن دوره برق ساختمان شما عزیزان با کلیه نکات و مراحل برق کشی و لوله گذاری ساختمان آشنا شده و می توانید به راحتی وارد بازار کار شده و درآمدزایی کنید.

تعمیر برق ساختمان

آموزش نصب دوربین مدار بسته، آموزش نصب آیفون تصویری، آموزش نصب اعلام حریق، آموزش نصب دزدگیر اماکن، آموزش نصب کرکره برقی، جک و اپراتور شیشه ای برخی از مطالب آموزشی دوره برق ساختمان آموزشگاه فنون برق است.

بنابراین توصیه می کنیم پیش از ورود به بازار کار برق کشی ساختمان حتما در دروه های برق ساختمان آموزشگاه معتبر فنون برق ثبت کرده و با گذراندن این دوره در مدت کوتاهی به استادی ماهر تبدیل شده و وارد پروژه های بزرگ برق شوید.

آموزشگاه فنون برق علاوه بر دوره برق ساختمان دوره های متعدد دیگری را از جمله آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی، آموزش پی ال سی، آموزش تعمیرات موبایل، آموزش تعمیرات ایسیو، آموزش تعمیرات پکیج دیواری و بسیاری از دیگر دوره های برق و الکترونیک را برگزار می نماید. در ادامه به معرفی دیگر دوره های این آموزشگاه می پردازیم.

آموزش تعمیر بردهای الکترونیکی

آموزش تعمیر بردهای الکترونیکی دوره ای کاربردی و تخصصی برای علاقه مندان به برق و الکترونیک است که به صورت تخصصی صفر تا صد تعمیر و عیب یابی انواع بردهای الکترونیک از جمله بردهای دیجیتال ، کامپیوتری و مخابراتی،  بردهای صنعتی پرکاربرد و برد آسانسور و تعمیر بردهای آیفون صوتی و تصویری و غیره آموزش داده می شود. کارآموزان در این دوره آموزشی ضمن آموزش تعمیر و عیب یابی برد با طریقه کار کردن با ابزارهای لازم برای تعمیر برد نیز آشنا شده و  ضمن آموزش تئوری مباحث به صورت عملی و در کارگاه های مجهز کلیه مطالب آموزشی را به صورت عملی تمرین می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دیگر دوره های آموزشی این آموزشگاه، همچنین بررسی سرفصل های آموزشی، قیمت و تخفیف های ویژه این آموزشگاه همین حالا به سایت فنون برق به آدرس www.fonoonbargh.com مراجعه کنید. برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با شماره 02166576476 تماس حاصل نمایید، در صورت تمایل برای مراجعه حضوری نیز می توانید به دفتر این آموزشگاه به آدرس میدان انقلاب خیابان کارگر شمالی 100 متر بالاتر از میدان انقلاب روبروی ورودی پارکنیگ مراجعه نمایید.

  • fanniiibargh rad