fanni

ارائه اموزش های کاربردی برق و الکترونیک

fanni

ارائه اموزش های کاربردی برق و الکترونیک

آموزش حرفه ای و کاربردی مباحث برق و الکترونیک

پیوندها

۶ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

توجه به نکات لازم برای نگهداری از لوازم خانگی و رعایت آنها منجر به افزایش عمر لوازم خانگی خواهد شد. لوازم خانگی ابزاری هستند که می توانند امورات مربوط به منزل از جمله شست و شو، پخت و پز، سرمایش و گرمایش، نظافت و غیره را انجام دهند. لوازم خانگی علاوه بر آسان نمودن امورات خانه نقش موثری در ارتقاء بهداشت و تغذیه عمومی داشته اند. از مهمترین لوازم خانگی می توان به یخچال، اجاق گاز، چرخ گوشت، آبمیوه گیر، جارو برقی، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، خردکن، مخلوط کن، پلوپزهای برقی، سبزی خرد کن و غیره اشاره کرد.

www.dustaan.com - نکات طلایی که جهت نگهداری از لوازم خانگی باید بدانید

 

هر کدام از این وسایل دوره و طول عمر محدودی دارند و پس از مدتی دچار خرابی می شوند. همچنین اگر از این وسایل به صورت اصولی و درست استفاده نشود این دوره و طول عمر کاهش می یابد. به همین دلیل همواره دستورالعمل های خاصی برای استفاده از لوازم خانگی مختلف از سوی کارخانه تولیدی ارائه می شود، که با استفاده از آن می توان بازدهی بهتر و طول عمر مفید بیشتری از این دستگاه ها انتظار داشت.

بنابراین برای اینکه خرابی و استهلاک لوازم خانگی را به تاخیر بیاندازید لازم است راه نگهداری از لوازم خانگی را فرا گرفت. در ادامه به نکات مهم برای نگهداری از چند لوازم خانگی مهم ارائه می شود.

www.dustaan.com - نکات طلایی که جهت نگهداری از لوازم خانگی باید بدانید

چند نکته در نگهداری از یخچال

تعمیرات یخچال یکی از عمده مشکلاتی است که افراد در خانه با آن روبه رو خواهند شد و به دنبال آن با توجه به اهمیت وکاربرد این وسیله به دنبال تعمیرکاری ماهر بوده تا عیب به وجود آمده را شناسایی و تعمیر نماید. بسیاری از مشکلات به وجود آمده به دلیل استفاده نامناسب از یخچال بوده، تجربه نگهداری از لوازم خانگی مختلف نشان داده که می توان با رعایت بعضی امور طول عمر یک یخچال را افزایش داد.

یخچال به عنوان یکی از گرانترین لوازم خانگی به شمار می رود. در ادامه چند نکته مهم برای نگهداری از یخچال ارائه می شود :

⦁ یخچال را در فاصله مناسب از دیوار قرار دهید: در اولین مورد سعی کنید یخچال تا دیوار آشپزخانه شما فاصله ای حداقل سی سانتی متری داشته باشد، تا گرمای تولید شده بتواند به وسیله جریان هوای آزاد پشت یخچال سرد شود.

⦁ لوله های پشت یخچال و موتور آن را تمیز کنید: توصیه می شود حداقل ماهی یک بار لوله های مارپیچ پشت یخچال و قسمت موتور را با جارو برقی و به آرامی تمیز کنید. چون وجود گرد و خاک در این قسمت می تواند باعث عدم خروج گرما و آسیب زدن به موتور یخچال شود.

⦁ نوارهای یخچال به صورت دوره ای عوض کنید: نوارهای یخچال یا فریز ابزاری هستند که مانع از ورود و خروج هوا به داخل و خارج یخچال می شوند. با باز و بسته کردن در یخچال این نوارها آسیب می بینند، به همین دلیل توصیه می شود آنها را به صورت دوره ای چک کنید.

www.dustaan.com - نکات طلایی که جهت نگهداری از لوازم خانگی باید بدانیدنکات طلایی در نگهداری از ماشین لباسشویی

هر لباسشویی ظرفیت محدودی دارد: در هنگام استفاده از لباسشویی باید به این نکته توجه داشت که هر ماشین ظرفیت محدودی دارد و نباید بیش از ظرفیت تعریف شده در آن لباس و منسوجات دیگر را ریخت. عدم رعایت این مورد در نگهداری از این لوازم خانگی می تواند در مدت کوتاهی به موتور دستگاه شما آسیب برساند.

لوله و شیلنگ های پشت ماشین را چک کنید: لوله ها و شیلنگ های پلاستیکی پشت ماشین لباسشویی پس از مدتی کار کرد دچار خوردگی می شوند و این مسئله نشت آب را به همراه خواهد داشت. که صدمه زدن به موتور ماشین لباسشویی دور از انتظار نخواهد بود.

ماشین لباسشویی را در جای مناسب قرار دهید: ماشین لباسشویی وسیله ای است که باید آن را در حالت تراز و روی زمین قرار داد. زیرا کار کرد آن همواره با تکان هایی همراه خواهد بود و اگر ماشین لباسشویی در جای مناسب قرار نداشته باشد، به مرور زمان بر اثر لرزش به قسمت های مختلف ماشین لباسشویی صدمه وارد شده و طول عمر آن کاهش می یابد.

 

 

نکات طلایی در نگهداری از تلویزیون

تلویزیون را در جای مناسب نصب کنید: تلویزیون باید در مکانی نصب شود که هوای آزاد در کنار آن جریان داشته باشد. همچنین تلویزیون نباید در کنار آشپزخانه و یا روی دیوار حمام نصب شود ،زیرا در این صورت امکان نفوذ رطوبت به داخل آن وجود دارد.

تلویزیون را با دستمال خشک و نرم پاک کنید: تلویزیون و خصوصا صفحه آن نسبت به رطوبت حساس است به همین دلیل باید برای تمیز کردن آن از دستمال خشک استفاده کرد. همچنین دستمال های زبر و خشن می توانند به پیکسل های رنگی صفحه تلویزیون آسیب برسانند.

www.dustaan.com - نکات طلایی که جهت نگهداری از لوازم خانگی باید بدانید

چگونه تعمیرات لوازم خانگی را یاد بگیریم؟

همانطور که اشاره شد لوازم خانگی از پر کاربردترین لوازم در هر خانه است که پس از مدت زمانی بنا به دلایل گوناگون دچار آسیب شده و نیاز به تعمیر دارد. بهتر است بدانید تعمیرات لوازم خانگی امری تخصصی بوده و نیازمند دانش و مهارت تخصصی در این زمینه می باشد، بنابراین پیش از آنکه اقدام به تعمیر لوازم خانگی کنید می بایست مهارت لازم را از طریق شرکت در دوره های آموزش تعمیرات لوازم خانگی به دست آورید.

خوشبختانه امروزه آموزشگاه های بسیاری در سراسر کشور دوره های تعمیرات لوازم خانگی را برگزار می نماید، توصیه ما شرکت در دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی آموزشگاه فنی برق است.

زیرا این آموزشگاه به صورت کاملا عملی و تخصصی، زیر نظر سازمان فنی حرفه ای این دوره را برگزار می کند. باید گفت کارآموزان این دوره تمامی مباحث آموزشی را به صورت عملی تمرین کرده و به همین دلیل در پایان دوره همانند استاد ماهر تعمیرات لوازم خانگی آمادگی تعمیر انواع لوازم خانگی را به دست خواهند آورد.

آموزشگاه فنی برق دوره های آموزشی متعددی را در زمینه برق و الکترونیک برگزار می نماید. اموزش plc، آموزش برق ساختمان و صنعتی، تعمیرات موبایل، آموزش تعمیر لپ تاپ، آموزش نصب و تعمیرات پکیج دیواری و کولر گازی، آموزش هوشمند سازی ساختمان، آموزش نصب دوربین مدار بسته،  برخی از دوره های پرطرفدار این آموزشگاه است که هر ماه کارآموزان بسیاری ثبت نام کرده و وارد بازار کار این مشاغل می شوند.

برای کسب اطلاعات تکمیلی در مورد دوره های این آموزشگاه می توانید به وب سایت رسمی مجتمع فنی برق به آدرس مراجعه نمایید یا با شماره ۰۲۱۶۶۱۲۱۰۲۹ تماس حاصل نمایید. در صورت تمایل برای مراجعه حضوری نیز به آدرس : تهران، میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی، بعد از چهار راه فرصت شیرازی نبش کوچه مستعلی، پلاک ۲، طبقه اول مراجعه نمایید.

  • fanniiibargh rad
  • ۰
  • ۰

آموزش لوله کشی برق ساختمان یکی از موضوعات مهم در رابطه با برق کشی ساختمان است که برقکار ساختمان می بایست با آن آشنا بوده و بهترین صورت ممکن انجام دهد. یک ساختمان پس از ساخته شدن و قبل از بهره برداری نیاز به امکاناتی دارد که باید آنها را فراهم نمود. در حال حاضر برق، آب و گاز سه نیاز مهم یک ساختمان به شمار می روند، که عدم وجود آنها تقریبا زندگی در یک ساختمان را ناممکن می کنند. به همین دلیل لازم است در اولین اقدام ممکن این امکانات را برای ساختمان ساخته شده فراهم کرد.

www.dustaan.com - آموزش جامع لوله کشی برق ساختمان + آموزش برق ساختمان

برق کشی ساختمان فنی است که برای فراگیری اصولی آن باید از تخصص های مختلفی برخوردار شد. برای مثال یک برق کش ساختمان باید علاوه بر برق کشی ساختمان از توانایی نصب انواع آیفون ها، دوربین مدار بسته، نصب دزدگیر، اعلام حریق و غیره برخوردار باشد.

با مواردی که در سرفصل های دوره آموزش برق ساختمان تعریف شده می توان از تخصص لازم برای انجام این امور برخوردار شد. در حالت کلی برق کشی ساختمان فنی است که از زمان احداث سقف و دیوارها باید آن را شروع کرد. یکی از مهمترین مراحل برق کشی ساختمان لوله گذاری یا لوله کشی آن است. در ادامه بهآموزش طریقه لوله کشی برق ساختمان خواهیم پرداخت.

www.dustaan.com - آموزش جامع لوله کشی برق ساختمان + آموزش برق ساختمان

معرفی انواع لوله های مناسب برای برق کشی ساختمان

لوله گذاری برق ساختمان با روش های مختلف معرفی می شود. لوله های مختلفی برای انجام برق کشی ساختمان وجود دارند که از مهمترین و پرکاربردترین آنها می توان به این محصولات اشاره کرد:

⦁ لوله های خرطومی: این لوله از قدیم در زمینه لوله کشی ساختمان مورد استفاده قرار می گرفتند و امروزه نیز در موارد متعدد مثل زیر کاشی ها، اپن و غیره کاربرد دارند.

⦁ لوله های خرطومی پلاستیکی: این لوله ها شبیه لوله های خرطومی سنتی هستند اما دارای جنس فلزی بوده و برای موارد روکار کاربرد دارند.

⦁ لوله های پلاستیکی سخت PVC-PET: این لوله ها در اندازه های طولی و قطری متعددی تولید می شوند. همچنین این لوله ها در برابر مواد و مصالح ساختمانی مقاومت بالایی دارند، و فشارهای حاصل از سیمان کاری، بتون ریزی و غیره نمی تواند به راحتی آنها را خم کند.

⦁ لوله های فولادی: این لوله ها برای موارد روکار و توکار کاربرد دارند. این لوله ها در دو نوع سیاه و گالوانیزه تولید می شوند.

www.dustaan.com - آموزش جامع لوله کشی برق ساختمان + آموزش برق ساختمان

آموزش لوله کشی برق ساختمان

لوله کشی برق ساختمان قسمتی از عملیات برق کشی ساختمان به شمار می رود که قبل از انجام مراحل نازک کاری ساختمان انجام می گیرد، و پس از انجام این مراحل ادامه عملیات برق کشی انجام می گیرد.

برای انجام این مرحله باید با توجه به قسمت های مختلف ساختمان یک نقشه لوله کشی طراحی شود و براساس این نقشه امور پیش رو انجام گیرد.
برای مثال این لوله ها حداقل باید به میزان سه سانتی متر از رایزر فاضلاب فاصله داشته باشند، و برای هر لوله نیز باید یک رایزر جداگانه در داخل پی، سقف و یا کف ساختمان حفر شود. همچنین این لوله ها باید در بعضی نقاط مثل انتقال از دیوار به سقف با پیچ خوردگی همراه شوند.

برای اینکار باید حتما از زانوی مناسب لوله برق کاری استفاده شود. در هنگام نصب زانوها به لوله، باید از نوار چسب برق استفاده کرد و اتصال آنها را تا حد ممکن محکم کرد، تا در هنگام سیم کشی بر اثر فشار سیم و فنر برق کشی لوله ها از هم جدا نشوند.

یک برق کار حرفه ای باید با کمترین میزان آسیب به دیوارها کار لوله گذاری ساختمان را انجام دهد. این مورد در مورد دیوارهای چیده شده با بلوک سفالی بیشتر اهمیت دارد. همچنین این مورد در هنگام لوله گذاری سقف نیز اهمیت بیشتر پیدا می کند. زیاد سوراخ کردن بیش از اندازه سقف می تواند در آینده باعث نشت آب باران از آن شود.

 

آموزش برق ساختمان به صورت تخصصی و کاملا عملی

آموزش برق ساختمان دوره ای است که به صورت تخصصی به آموزش طریقه لوله کشی برق ساختمان و دیگر مباحث مربوطه می پردازد. امروزه آموزشگاه های متعددی دوره های آموزش برق ساختمان را برگزار می نمایند، توصیه ما شرکت در دوره های آموزش برق ساختمان آموزشگاه فنون برق است.

این آموزشگاه به صورت کاملا عملی و پروژه محور صفر تا صد برق ساختمان را آموزش می دهد. آموزش دوربین مدار بسته، نصب آیفون، سیستم اعلام حریق دزدگیر و دیگر سیستم های امنیتی و رفاهی از جمله مطالب آموزشی در این دوره آموزشی است.

آموزشگاه فنون برق علاوه بر دوره برق ساختمان دوره های متعددی را در زمینه برق و الکترونیک برگزار می نماید. دوره آموزش برق صنعتی، آموزش تعمیرات برد، آموزش تعمیر ایسیو خودرو از دیگر دوره های آموزشی پرطرفدار این آموزشگاه است که به صورت تخصصی برگزار شده و صفر تا صد برق صنعتی را آموزش می دهد.

این مجتمع آموزشی هر ساله هزاران نیروی کاری ماهر را وارد بازار کار می کند. در واقع این کارآموزان به وسیله داشتن مدرک آموزشی معتبر و آموزش های کاربردی و عملی این آموزشگاه به راحتی به بازار کار ورود می کنند. افراد علاقه مند از سراسر کشور می توانند در دوره های آموزشی این مرکز ثبت نام نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های آموزشگاه فنون برق می توانید به وب سایت رسمی این مجتمع آموزشی به آدرس اینترنتی www.fonoonbargh.com مراجعه نمایید. جهت مشاوره رایگان نیز می توانید با شماره ۰۲۱۶۶۵۷۶۴۷۶ تماس حاصل نمایید.

آدرس آموزشگاه: میدان انقلاب خیابان کارگر شمالی ۱۰۰ متر بالاتر از میدان انقلاب روبروی ورودی پارکنیگ مهرسان پلاک ۲ طبقه اول

  • fanniiibargh rad
  • ۰
  • ۰

انواع بردهای الکترونیکی متفاوت می باشد، بردهای الکترونیکی بر اساس لایه و جنس فیبر به انواع گوناگونی تقسیم می شوند. برد الکترونیکی ساده و برد الکترونیکی چند لایه از انواع بردها می باشند که در لوازم برقی مورد استفاده قرار می گیرند. امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی در درون تمامی دستگاه های الکترونیکی پیرامون ما یک قطعه مهم وجود دارد که به آن برد الکترونیکی می گویند.

هر برد الکترونیکی در ابتدا یک فیبر خام است که پس از آن بسته به نوع وسیله و قابلیت های آن قطعات مورد نظر بر روی آن مونتاژ می شوند. در حالت کلی می توان انواع بردهای الکترونیکی را بر مبنای تعداد لایه و بر مبنای جنس فیبر به دسته بندی های مختلفی تقسیم نمود که ما در ادامه این متن به بررسی آنها می پردازیم.

آشنایی با انواع برد الکترونیک

انواع بردهای الکترونیکی بر اساس لایه

برد الکترونیکی PCB تک لایه: در این نوع از برد الکترونیکی فیبر تنها از یک لایه مسی ساخته شده است. این نوع فیبر قیمت ارزانی داشته و از جنس های مختلفی مثل آلومینیوم، CEM، فایبرگلاس و غیره تولید شده و در ساخت وسایل الکترونیکی ساده مورد استفاده قرار می گیرد. در این نوع بردها قطعات در یک طرف برد مونتاژ می شوند.

برد الکترونیکی Pcb دو لایه: این نوع از برد از انواع مختلف بردهای الکترونیکی لایه مسی در دو طرف برد قرار دارد و در نتیجه می توان قطعات مورد نظر را در دو طرف برد مونتاژ کرد. این بردها در وسایل پیشرفته مورد استفاده قرار می گیرند.

برد الکترونیکی Pcb چند لایه: این نوع از برد دارای چند لایه رسانا است که آنها به وسیله سوراخ هایی که دارند به هم متصل شده اند. این نوع از انواع برد الکترونیکی قیمت بالایی دارد و مهمترین مزیت آنها کوچک کردن برد تا اندازه دلخواه است و به همین دلیل در لوازم پیشرفته تر کاربرد دارند.

 

انواع برد الکترونیکی بر مبنای جنس فیبر

برد الکترونیکی Pcb سخت: در محصولات با ارتعاش بالا نیاز به فیبرهایی است که از استحکام بالایی در برابر شرایط مختلف برخوردار باشند. در این حالت از بردهای الکترونیکی Pcb سخت استفاده می شود. این فیبر با مواد مختلفی تولید می شود که از جنس های آن می توان به فایبرگلاس، نیم فایبر، استخوانی و آلومینیومی اشاره کرد.

برد الکترونیکی Pcb فلکسیبل: Flexible نوعی برد است که انعطاف پذیری بالا و وزن کمی دارد. این برد از یک لایه پلیمر ساخته شده که می توان روی آن قطعات smd مورد نظر را نصب کرد. این بردها دارای قیمت بالایی هستند.

برد الکترونیکی Pcb سخت فلکسیبل: این برد در دو نوع سخت و انعطاف پذیر تولید می شود. این نوع از برد فضای کمی را اشغال می کند و به همین دلیل در صنایع نظامی و غیره کاربرد دارد.

 

آموزش تعمیرات برد الکترونیکی

همانطور که اشاره شد امروزه تمامی لوازم الکترونیکی و الکتریکی مورد استفاده دارای بردهای الکترونیکی هستند و خرابی در این قطعه می تواند عملکرد کلی دستگاه و یا بخشی از آن را با اختلالات گسترده همراه کند. به همین دلیل می توان حرفه تعمیرات بردهای الکترونیکی را یک شغل مهم و درآمدزا دانست.

با توجه به تنوع بردهای الکترونیکی و پیچیدگی آنها تعمیرات بردهای الکترونیکی امری تخصصی بوده و تعمیرکار برد می بایست از مهارت و دانش کافی برای عیب یابی و تعمیر انواع بردهای الکترونیکی برخوردار باشد.

آموزش تعمیر برد الکترونیک یکی از دوره هایی است که امروزه به صورت گسترده توسط آموزشگاه های مختلفی در سراسر کشور برگزار می شوند و افراد می توانند با گذراندن این دوره آموزشی ضمن آشنایی با انواع بردهای الکترونیک مهارت لازم برای تعمیرات و عیب یابی انواع بردهای الکترونیکی را به دست آورند.

برای گذراندن دوره های تعمیرات برد ما آموزشگاه فنی برق را به شما پیشنهاد می کنیم. این آموزشگاه به صورت کاملا عملی و تخصصی زیر نظر اساتید با تجربه و متخصص صفر تا صد تعمیرات انواع بردهای الکترونیک را آموزش می دهد.

 

مجتمع فنی برق بهترین مرکز آموزش تعمیرات برد و دیگر دوره های برق و الکترونیک

آموزشگاه فنی برق یکی از بهترین و معتبرترین مراکز آموزشی برای گذراندن دوره های برق و الکترونیک است که زیر نظر بهترین اساتید علمی و تجربی ایران و در کارگاه های مجهز دوره های آموزشی برق را برگزار می نماید. سطوح علمی دوره های آموزشی این مرکز در بالاترین سطح باشد، و مدرک اعطایی آن که در پایان دوره اعطا می شود، که ابزاری مناسب برای ورود راحت تر به بازار کار به شمار می رود.

این آموزشگاه دوره های آموزشی متعددی را برگزار می نماید، برخی از پرطرفدارترین دوره های آموزشی فنی برق که همه ساله کارآموزان بسیاری در آن ثبت نام می نمایند عبارتند از:

آموزش پکیج دیواری

آموزش کولر گازی

آموزش تعمیرات موبایل و لپ تاپ

آموزش plc

آموزش ایسیو خودرو

آموزش هوشمند سازی ساختمان

آموزش دوربین مدار بسته و غیره

آموزش برق ساختمان

آموزش پکیج دیواری دوره ای با بازار کار و درآمد عالی

آموزش پکیج دیواری دوره ای کاربردی و تخصصی می باشد که امروزه با توجه به افزایش تقاضا برای نصب پکیج دیواری و جایگزینی پکیج دیواری به جای دیگر سیستم های گرمایشی از بازار کار عالی برخوردار می باشد. این دوره آموزشی شامل آموزش نصب پکیج و آموزش تعمیرات پکیج می باشد.

در دوره نصب پکیج دیواری به صورت کاملا عملی کلیه مراحل و نکات مربوط به نصب صحیح پکیج دیواری آموزش داده می شود. در دوره آموزش تعمیرات پکیج نیز به صورت کاملا تخصصی کلیه مشکلات پکیج دیواری و طریقه عیب یابی و تعمیر آن آموزش داده می شود. کارآموزان در پایان دوره پکیج دیواری به متخصص حرفه ای پکیج دیواری تبدیل شده و می توانند انواع برندهای پکیج دیواری را نصب و تعمیر نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های آموزشی این آموزشگاه، همچنین اطلاع از تعرفه و نحوه ثبت نام در آنها می توانید به وب سایت رسمی مجتمع فنی برق به آدرس اینترنتی https://fannibargh.com/ مراجعه نمایید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان نیز با شماره 02166121029 تماس حاصل نمایید.

آدرس آموزشگاه: تهران، میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی، بعد از چهار راه فرصت شیرازی نبش کوچه مستعلی، پلاک 2، طبقه اول

  • fanniiibargh rad
  • ۰
  • ۰

افت سرعت گوشی یکی از مشکلات عمده ای است که تعداد زیادی از دارندگان تلفن همراه پس از یک مدت با آن مواجه می شوند. عوامل گوناگونی منجر به پایین آمدن سرعت گوشی و کند شدن آن می شوند برخی از این عوامل مربوط به نرم افزار موبایل و برخی دیگر مربوط به عوامل سخت افزاری است. در ادامه متن به بررسی این عوامل پرداخته و راه حل هایی را برای رفع مشکلات سرعت گوشی موبایل ارائه می دهیم.

دلایل نرم افزاری افت سرعت گوشی و راه حل رفع آن

از مهمترین دلایل کندی سرعت گوشی تلفن همراه و راه های رفع این مشکل می توان به این موارد اشاره کرد:

پر شدن حافظه: از آنجایی که سرعت انتقال فایل به حافظه nand ارتباط مستقیمی با فضای خالی حافظه دارد در نتیجه پر شدن آن می تواند بر سرعت گوشی تلفن همراه شما تاثیر منفی داشته باشد. خوشبختانه اندروید در نسخه های جدید خود، در این مورد اعلام هشدار کرده و برنامه ای را برای حذف فایل های اضافی در اختیار کاربران قرار داده است.

بنابراین توصیه می کنیم به بخش تنظیمات گوشی رفته و برنامه های اضافی گوشی که از آن استفاده نمی کنید حذف نمایید. همچنین حافظه کش گوشی را پاک کنید و با این کار فضای خالی گوشی را افزایش دهید.

 

گاهی نیز به دلیل سن بالای حافظه تلفن مقداری از فضا درگیر اپلیکیشن های پاک شده می شود و این مورد نیز با نام گسستگی یا fragmentation شناخته می شود که بر روند سرعت دستگاه تلفن تاثیر دارد.

بروز رسانی سیستم: یکی از موارد مهمی که می تواند علت کندی سرعت گوشی شما شود بروز رسانی های ناهماهنگ با گوشی شماست. این بروز رسانی می تواند در حوزه اپلیکیشن ها و یا سیستم عامل تلفن همراه شما انجام شود. در هر دو صورت استفاده از این بروزرسانی ها باعث می شود که استفاده بیش از اندازه و فشار کاری بیشتری به قطعات گوشی وارد شود و در نتیجه این اقدام افت سرعت گوشی رخ می دهد.

دلایل سخت افزاری افت سرعت گوشی و راه حل رفع آن

از مهمترین دلایل سخت افزاری کند شدن سرعت گوشی تلفن همراه می توان به این موارد اشاره کرد:

فرسودگی و پیر شدن حافظه: حافظه تلفن همراه نیز همانند سایر قسمت ها یک قطعه است که دارای طول عمر معین و مفیدی می باشد، و پس از آن کم کم از توان این قطعه کاسته شده و همین موضوع بر سرعت گوشی تلفن همراه شما تاثیرگذار است. معمولا عمر مفید حافظه های تلفن همراه بین دو الی سه سال می باشد و کم یا بیشتر شدن این عمر به نحوه استفاده از تلفن و حافظه آن بستگی دارد.

 

باتری معیوب: باتری تلفن همراه نیز عمر معینی دارد و پس از یک دوره معین بازدهی آن کمتر می شود و میزان زیادی از شارژ دریافت شده آن به گرما تبدیل می شود. در این حالت گرمای تولید شده بر سرعت پردازنده تلفن همراه تاثیرگذار است و باعث افت سرعت گوشی در آن می شود، و اگر این مسئله در دراز مدت ادامه داشته باشد حتی می تواند به پردازنده مرکزی تلفن نیز آسیب های جدی وارد کند.

تلفن همراه وسیله ای است که از قطعات متعدد تولید شده و عدم کارایی مناسب هر قطعه می تواند بر عملکرد کلی دستگاه و سرعت آن تاثیر منفی داشته باشد. به غیر از تعداد محدودی از مشکلات نرم افزاری تلفن همراه، عمدتا تعمیر کلی مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری سرعت گوشی تنها از عهده تعمیرکاران زبده و یا کسانی که دوره آموزش تعمیر موبایل را سپری کرده اند، برمی آید و در نتیجه برای انجام آنها نمی توان به صورت شخصی اقدام کرد زیرا در این صورت به احتمال زیاد آسیب های جدی به تلفن همراه مورد نظر وارد می شود.

 

 

خوشبختانه امروزه آموزشگاه های متعددی دوره های آموزش تعمیرات موبایل را برگزار کرده و به صورت تخصصی صفر تا صد تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری موبایل را آموزش می دهند. بنابراین توصیه می کنیم پیش از اقدام به تعمیرات موبایل در دوره های موبایل آموزشگاهی معتبر ثبت نام نمایید. توصیه ما شرکت در دوره های تعمیرات موبایل آموزشگاه فنون برق است. زیرا این آموزشگاه به صورت کاملا عملی و زیرنظر اساتید مجرب صفر تا صد جدیدترین سرفصل های مربوط به تعمیرات موبایل را آموزش می دهد.

آموزشگاه فنون برق بهترین آموزشگاه برق و الکترونیک در ایران

آموزشگاه فنون برق زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور و به صورت تخصصی با هدف تربیت نیروی متخصص جهت ورود به بازار کار مشاغل فنی دوره های متعددی را در زمینه برق و الکترونیک برگزار می نماید.

آموزش کولر گازی، آموزش تعمیرات برد، آموزش پکیج دیواری، آموزش هوشمند سازی ساختمان، آموزش برق ساختمان و صنعتی برخی از مهم ترین دوره های این آموزشگاه است. این آموزشگاه در تلاش است تا کلیه علاقه مندان به مشاغل فنی از سراسر کشور بتوانند در دوره های این آموزشگاه ثبت نام نمایند. لذا خوابگاه هایی را برای کارآموزانی که ساکن شهر تهران نیستند تدارک دیده است همچنین دوره های آموزشی را در ساعات منعطف برگزار می نماید.

آموزش کولر گازی دوره ای با درآمد و بازار کار عالی

آموزش کولر گازی از جمله پرطرفدارترین دوره های آموزشی در آموزشگاه فنون برق است که با توجه به بازار کار و درآمد عالی افراد شاغل در این حوزه هر هفته کارآموزان بسیاری در این دوره ثبت نام کرده و خود را برای ورود به بازار کار کولر گازی آماده می کنند.

این دوره آموزشی شامل آموزش تعمیر کولر گازی و آموزش نصب کولر گازی می باشد. در دوره تعمیرات کولر گازی به صورت کاملا عملی کلیه مشکلات کولر گازی بررسی و نحوه عیب یابی و تعمیر آن آموزش داده می شود. در دوره آموزش نصب کولر گازی نیست به صورت مرحله به مرحله و کاملا عملی طریقه نصب کولر گازی و نکات مهم نصب آموزش داده می شود.

کارآموزان در پایان دوره کولر گازی به متخصص حرفه ای کولر گازی تبدیل شده و می توانند انواع برندهای کولر گازی را نصب و عیب یابی نمایند.

این آموزشگاه علاوه بر دوره های فوق دوره های متعدد دیگری را از جمله اموزش پکیج دیواری، آموزش تعمیر برد الکترونیکی، آموزش برق ساختمان و غیره نام برد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره های آموزشی این آموزشگاه، ثبت نام و بهره مندی از تخفیف های ویژه به آدرس فنون برق به نشانی https://fonoonbargh.com/ مراجعه کرده یا با شماره 02166576476 تماس حاصل نمایید.

آدرس آموزشگاه فنون برق: میدان انقلاب خیابان کارگر شمالی 100 متر بالاتر از میدان انقلاب روبروی ورودی پارکنیگ مهرسان پلاک 2 طبقه اول

  • fanniiibargh rad
  • ۰
  • ۰

تعمیرات موبایل همانند هر کار دیگری نیازمند رعایت نکات و قوانین و مقرراتی است کار فیر مستقیمی بر کیز . در این مطلب به بررسی نکات تعمیرات موبایل می پردازیم با ما همراه باشید.

نکته 1: از ابزارهای مناسب برای تعمیرات موبایل استفاده کنید.

یکی از مهم ترین نکات در تعمیرات موبایل توجه و به کارگیری ابزارهای مناسب برای تعمیرات می باشد. داشته باشید استفاده به خاطر از ابزار نامناسب برای تعمیرات موبایل باعث بروز آسیب جدی های و جبران ناپذور متاسفانه بسیاری از تعمیرکاران به این موضوع توجه نکرده و به زور یا از استفاده ابزارهای نامناسب,

به طور مثال برای شل کردن قاب گوشی می بایست از ابزارهای آیاسکلک (iSclack) قاب کش و ساکشن کاپ استفاده کرد اما برخی از تعمیرکاران از این ابزارها استفاده نکرده یا با زور قاب گوشی را جدا می نمایند و این امر باعث می شود تا به کابل ها و دیگر قطعات گوشی آسیب وارد شود.

نکات طلایی که هنگام تعمیرات موبایل باید رعایت کرد

نکته 2: در جداسازی قطعات گوشی دقت داشته و عجله نکنید.

دقت و حوصله از دیگر نکات مهم برای موفقیت در شغل تعمیرات موبایل است بنابراین هنگام جداسازی اجزای گوشی عجله نداشته و با دقت و حوصله قطعات را جدا کنید, زیرا بسیاری از کابل ها و قطعات گوشی مانند سیم آنتن, کابل دوربین, کانکتورهای روی برد بسیار حساس بوده و سهل انگاری هنگام جداسازی قطعات گوشی ممکن است آسیب های جبران ناپذیری را به این قطعات وارد

نکته 3: چینش صحیح قطعات گوشی و بستن تمام پیچ ها

یکی از مهم ترین نکات هنگام تعمیر گوشی چینش مناسب اجزای گوشی پس از باز کردن و بستن تمامی پیچ ها است. Photos

برای جلوگیری از بروز این مشکل توصیه می کنیم هنگام باز کردن قطعات هر یک از قطعات گوشی به همراه کابل ها , پیچ ها و متعلقاتش را در گوشه ای از میز کار قرار داده و به تربیت دیگر اجزا باز شده در هر مرحله را در کنار آن بگذارید. با انجام این کار هنگام بستن گوشی دچار سردرگمی نبوده و می دانید کدام قطعه را در کدام مرحله باید نصب

نکات طلایی که هنگام تعمیرات موبایل باید رعایت کرد
 

نکته 4: به اطلاعات حافظه گوشی مشتری و سیمکارت او اهمیت دهید.

توصیه می کنیم هنگام تحویل گوشی برای تعمیرات حافظه گوشی و سیمکارت او را بازگردانید. در صورتی که فراموش کردید این کار را انجام دهید , حتما سیمکارت و حافظه را در باتتا شاشته و نام مشر 

همچنین هنگام تعمیر گوشی از مشتری بخواهید از اطلاعاتی که بر روی حافظه گوشی ذخیره شده است نسخه پشتیبان تهیه کند , تا حد ممکن تلاش کنید تا اطلاعات گوشی پاک نشود و تا حد امکان از پاک شدن اطلاعات گوشی مشتری جلوگیری به عمل آورید .
 

نکته 5: از قطعات مرغوب استفاده کنید.

به کارگیری قطعات مرغوب یکی از مهم ترین نکاتی است که هنگام تعمیرات موبایل باید در نظر داشته باشید. Photos این امر باعث می شود تا موبایل در مدت زمان کوتاهی مجددا خراب شود و این امر منجر به نارضایتی مشتری و عدم اعتو
 

نکته 6: دانش خود را در زمینه تعمیرات موبایل بروز کنید.

همانطور که می دانید تکنولوژی موبایل روز به روز در حال توسعه است , بنابراین تعمیرکار حرفه ای موبایل می بایست خود را با این تغییرات هم سو کرده و مهارت ها و تخصص لازم برای تعمیرات به روز ترین مدل های گوشی را داشته باشد . متاسفانه بسیاری از تعمیرکاران گوشی در زمینه تعمیرات گوشی های جدید مهارت و تخصص لازم را نداشته و بدون داشتن مهارت اقدام به تعمیر و عیب یابی می کنند و در بسیاری از موارد به دلیل نداشتن تخصص لازم به جای عیب یابی خسارت و لطمه بیشتری را به گوشی وارد می نمایند.

اما تعمیرکاران حرفه ای موبایل با اطلاعات و دانش روز تعمیرات موبایل آشنا بوده و دوره ها و کلاس های آموزش تعمیرات موبایل را به صورت تخصصی و حرفه ای گذارنده اند . بنابراین توصیه می کنیم پیش از آن که وارد بازار کار تعمیرات موبایل شوید , ححهآ ز و ر ر ر ی ر ر ر ر ر ر ر ر 

اگر به دنبال آموزشگاهی حرفه ای برای گذراندن دوره تعمیرات موبایل هستید , آموزشگاه فنی برق یکی از بهترین آموزشگاه ها در این حوزه است که به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای در کارگاه های مجهز و زیر نظر اساتید متخصص دوره آموزش تعمیرات موبایل را برگزار می نماید . دوره می های توصیه کنیم  اموزش تعمیرات موبایل را با و برق درآموزشگاه فنی سپری کرده دریافت مدرک معتبر فنی حرفه ای آماده ورود به شغل تعمیرات موبایل شوید.

نکات طلایی که هنگام تعمیرات موبایل باید رعایت کرد
 

مزایای شرکت در دوره های تعمیرات موبایل فنی برق چیست؟

آموزشگاه فنی یکی از بهترین آموزشگاه های برگزار کننده دوره های موبایل در تهران است که به صورت تخصصی و حرفه ای به آموزش تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری انواع برندهای موبایل اندروید و آیفون می پردازد . از جمله مزایای شرکت در دوره تعمیرات موبایل این آموزشگاه عبارتند از:
 

  • آموزش بر اساس جدیدترین سرفصل های آموزشی تعمیرات موبایل
  • آموزش عملی در کارگاه ها مجهز
  • آموزش زیر نظر اساتید با تجربه و حرفه ای تعمیر موبایل
  • آموزش زیر نظر سازمان فنی حرفه ای
  • ارائه مدرک معتبر فنی حرفه ای
  • برگزاری دوره در ساعات منعطف
  • پشتیبانی نامحدود کارآموزان پس از پایان یافتن دوره آموزشی
  • برگزاری مجدد دوره به صورت رایگان در صورت عدم یادگیری کارآموزان
  • ارائه مشاوره های بازاریابی جهت ورود موفق به بازار کار
  • رفت و آمد آسان به دلیل نزدیک بودن به وسایل حمل و نقل عمومی
  • تدارک خوابگاه برای کارآموزانی که ساکن استان تهران نیستند.
  • این آموزشگاه علاوه بر دوره های تعمیرات موبایل دوره های آموزشی دیگری در زمینه برق و الکترونیک برگزار . در ادامه به صورت مختصر با یکی از پردرآمد ترین دوره های این آموزشگاه که طرفداران بسیاری نیز دارد خشنا
     

    آموزش کولر گازی دوره ای با درآمد بالا

    آموزش کولر گازی  از دوره بسیار های این است که پرطرفدار آموزشگاه امروزه به با توجه افزایش تقاضا برای از نصب کولر گازی درآمد بالایی نیز برخوردار می باشد. آموزش کولر گازی به دو دوره آموزش تعمیرات کولر گازی و آموزش نصب کولر گازی تقسیم می شود. در دوره  آموزش تعمیر کولر گازی  صفر تا صد مطالب مربوط به طریقه عیب یابی, در دوره نصب کولر گازی نیز به صورت کاملا تخصصی کلیه مراحل مربوط به نصب کولر گازی آموزش داده می شود. 

    کارآموزان در دوره کولر گازی به صورت کاملا.
  • توانند وارد بازار کار کولر گازی شده و همانند استادکاری ماهر به نصب و تعمیرات انواع برندهای کولر بپ
  • های برق فنی آموزشگاه دوره متعدد دیگری از جمله دوره اموزش تعمیر لوازم خانگی و آموزش تعمیرات ای سی یو خودرو نام برد. کسب برای اطلاعات بیشتر درباره این دوره های و از آموزشگاه بهره مندی تخفیف به سایت های برق ویژه فنی به آدرس https: // fannibargh.com/  مراجعه کنید. برای دریافت مشاوره رایگان نیز با شماره 02166121029 تماس حاصل نمایید. 
  • fanniiibargh rad
  • ۰
  • ۰

مشکلات نرم افزاری موبایل متفاوت بوده و ممکن است به دلایل گوناگونی از جمله نصب اشتباه برنامه ها، تغییر تنظیمات گوشی، نصب برنامه های ویروسی و غیره رخ دهد. بروز برخی از این مشکلات باعث از کار افتادن گوشی و برنامه های آن می شود. در این مطلب همراه ما باشید تا برخی از مهم ترین مشکلات نرم افزاری در موبایل را بررسی نماییم.
 

مشکل 1: سرعت گوشی پایین است.

پایین و کند بودن سرعت گوشی از جمله مشکلات متداول نرم افزاری است که بسیاری از کاربران با آن روبه رو می شوند.  برای رفع این مشکل ابتدا توصیه می کنیم نرم افزارهای مورد نیاز را از گوگل پلی استور یا اپ استور دانلود نمایید. دقت داشته باشید که برخی از نرم افزارها در پس زمینه گوشی به فعالیت پرداخته و همین امر باعث افزایش فعالیت cpu و کاهش سرعت موبایل می شود. بنابراین در بخش تنظمیات گوشی برنامه هایی که می خواهید در بک گراند فعال باشند را مشخص کنید. با انجام این کار سرعت گوشی بالا خواهد رفت.
 

مشکل 2: اتصالات دستگاه (وای فای، بلوتوث) برقرار نمی شود.

وصل نشدن گوشی به وایفای یا کار نکردن بلوتوث از دیگر مشکلات نرم افزاری رایج گوشی موبایل است.

برای رفع مشکل اتصالات wifi توصیه می کنیم:
 

  • به مدت 10 ثانیه دستگاه و مودم را خاموش و مجددا روشن نمایید.
  • در تنظیمات وایفای گوشی یکبار اتصال را Forget کرده و مجدد متصل شوید.
  • حالت Power saving را غیرفعال کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که سیستم روتر به روز است.

برای رفع مشکلات بلوتوث نیز توصیه می کنیم:
 

  • در بخش تنظیمات بلوتوث رفته و کلیه دستگاه هایی که در گذشته با آنها pair شده اید را پاک کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که همه چیز در حالت صحیح قرار گرفته است.
  • در صورتی مشکل بلوتوث مربوط به اتصال با دستگاه های دیگر است بروزرسانی نرم افزاری انجام دهید.
  • مشکل سوم: مشکلات مربوط به Google Play Store

    گاهی اوقات گوگل پلی کار نمی کند یا نمی توانیم نرم افزاری را دانلود یا بروزرسانی کنیم. برای رفع مشکلات گوگل پلی توصیه می کنیم گوگل پلی را force close کنید، یا کش گوگل پلی را پاک کرده، گوشی را ریست کرده و دوباره وارد گوگل پلی شوید.

    در صورتی که از طریق گوگل پلی نتوانستید برنامه ای را دانلود کنید برای رفع این مشکل می توانید، در بخش app تنظمیات گوشی  Google Play Store را انتخاب کرده و گزینه wipe cache and data را بزنید و از این طریق کش گوگل پلی را پاک کنید. همچنین می توانید از طریق تنظیمات گوگل پلی گزینه  Clear History را بزنید.
     

    مشکل چهارم: کارت حافظه شناسایی نمی شود.

    از دیگر مشکلات نرم افزاری گوشی شناخته نشدن کارت حافظه است. ممکن است کارت حافظه شما خراب بوده و به همین دلیل کارت حافظه شناسایی نشود. در صورتی که کارت حافظه شما سالم بوده اما شناسایی نمی شود برای رفع این مشکل توصیه می کنیم کارت حافظه خود را فرمت کنید یا از یک نرم‌افزار ریکاوری مثل Data Recovery Wizard استفاده کنید.
     

    مشکل پنجم: مشکلات ناشی از استفاده از حالت صرفه‌جویی در مصرف باتری (battery saving mode)

    گاهی هنگام استفاده از حالت صرفه جویی در مصرف باتری مشکلاتی از قبیل تاخیر در دریافت نوتیفیکیشن‌ها و… رخ می دهد. هنگامی که با این مشکل روبه رو شدید وارد تنظیمات باتری شده و وارد قسمت Battery Optimization شوید، سپس اپ‌هایی که دوست دارید تا از حالت battery saving پیروی نکنند را انتخاب کنید. با انتخاب آنها در حالت صرفه‌جویی در مصرف باتری نیز نوتیفیکیشن ها نمایش داده می شوند.
     

    مشکل ششم: موقعیت یاب گوشی دقیق نیست.

    برای رفع این مشکل می توانید از بخش تنظیمات گوشی وارد قسمت Location شوید سپس Use GPS satellites را انتخاب نمایید. با انتخاب این گزینه دقت موقعیت یاب بیشتر خواهد بود.
  • مشکلات نرم افزاری گوشی دامنه گسترده ای دارد، فلش کردن، روت کردن، بوت، مشکلات مربوط به رمز گوشی و غیره بسیاری از دیگر مشکلات نرم افزاری گوشی می باشد که در دوره های آموزش تعمیر موبایل به طور کاملا آموزش داده می شود.


    امروزه مشکلات نرم افزاری گوشی با توجه به پیشرفت روزافزون در نرم افزارهای موبایل و ورود نرم افزارهای جدید بسیار پیچیده تر بوده و رفع بسیاری از آنها امری تخصصی بوده و نیاز به دانش و مهارت های لازم در این زمینه می باشد. متاسفانه بسیاری از تعمیرکاران موبایل بدون اینکه دانش و مهارت لازم در تعمیرات نرم افزاری موبایل را داشته باشند اقدام به عیب یابی کرده و اختلالات بیشتری را در موبایل ایجاد می کنند.

    اما تعمیرکاران حرفه ای موبایل با شرکت در دوره های آموزش تعمیر موبایل دانش و مهارت لازم برای تعمیرات و عیب یابی انواع مشکلات نرم افزاری موبایل را به دست آورده و می توانند انواع مشکلات را رفع نمایند. بنابراین توصیه می کنیم پیش از آنکه اقدام به عیب یابی و تعمیر مشکلات نرم افزاری موبایل کنید دوره های تعمیرات موبایل را در آموزشگاهی معتبر سپری کنید.

    آموزشگاه فنون برق یکی از بهترین آموزشگاه های برگزار کننده دوره های تعمیرات موبایل در کشور است که به صورت کاملا تخصصی دوره های موبایل را برگزار می نماید این آموزشگاه به صورت کاملا عملی و تخصصی و در کارگاه های مجهز طریقه تعمیرات و عیب یابی انواع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل را آموزش می دهد. بنابراین توصیه می کنیم پیش از آن که وارد بازار کار تعمیرات موبایل شوید، حتما دوره های تعمیرات موبایل را در این آموزشگاه سپری نمایید.

    این آموزشگاه علاوه بر دوره تعمیرات موبایل دوره های متعدد دیگری را نیز برگزار می نماید. آموزش کولر گازی از دیگر دوره های آموزشی پرطرفدار این آموزشگاه است که از بازار کار و درآمد عالی .
  • برخوردار می باشد. در ادامه به طور مختصر با این دوره آشنا می شویم.
  • آموزش کولر گازی دوره ای تخصصی و با درآمد بالا

    همانطور که می دانید امروزه به دلیل مزایا و کاربرد بسیار کولر گازی در مقایسه با کولرهای آبی تقاضا برای نصب کولر گازی افزایش یافته و کمتر ساختمانی را می توان دید که از این وسیله استفاده نکند. بنابراین با افزایش تقاضا برای خرید کولر تقاضا برای نصب آن نیز افزایش خواهد یافت و با افزایش تعداد نصب کولر گازی بدون شک تقاضا برای تعمیرات آن نیز افزایش خواهد یافت. در چنین شرایطی متخصصان حرفه ای کولر گازی به خوبی می توانند از این بازار کار استفاده کرده و درآمدزایی داشته باشند.

    دوره آموزش کولر گازی فنون برق دوره ای کاربردی می باشد که به صورت کاملا تخصصی و عملی صفر تا صد نصب و تعمیرات کولر گازی را آموزش می دهد. این دوره آموزشی به دو دوره آموزش نصب کولر گازی و آموزش تعمیر کولر گازی تقسیم می شود. کارآموزان در پایان این دوره آموزشی به راحتی می توانند انواع برندهای کولر گازی را نصب کرده و نسبت به تعمیر و عیب یابی انواع مدل های کولر گازی اقدام نمایند.

    آموزش تعمیرات ایسیو خودرو، آموزش تعمیرات برد الکترونیک، آموزش تعمیرات لپ تاپ، آموزش پی ال سی و غیره از دیگر دوره های آموزشی این آموزشگاه می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره های این آموزشگاه می توانید به سایت فنون برق به نشانی https://fonoonbargh.com/ مراجعه نمایید. همچنین می توانید با شماره 02166576476 تماس حاصل نموده و مشاوره رایگان دریافت کنید.
  • fanniiibargh rad