fanni

ارائه اموزش های کاربردی برق و الکترونیک

fanni

ارائه اموزش های کاربردی برق و الکترونیک

آموزش حرفه ای و کاربردی مباحث برق و الکترونیک

پیوندها

۵ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

امروزه با توجه به اینکه در بیشتر لوازم صنعتی , برقی و الکترونیکی برد به کار برده می شود , همچنین تخصصی بودن امر عیب یابی و تعمیرات آن بازار کار تعمیرات برد الکترونیک بسیار عالی و درآمدزا می باشد . می توان گفت افراد متخصص در این شغل از درآمد خوبی برخوردار می باشند.

از آنجایی که بازار تعمیرات بردهای الکترونیک همواره خوب می باشد با یک برنامه ریزی صحیح و شرکت در دوره های آموزش تعمیرات بردهای الکترونیک در آموزشگاهی معتبر می توان به این تخصص دست یافت و از درآمد و آینده شغلی خوبی برخوردار بود . در ادامه به بررسی بیشتر بازار کار تعمیرات بردهای الکترونیک در ایران میزان دستمزد تعمیرات و درآمد این شغل و معرفی بهترین آموزشگاه برای شرکت در دوره های تعمیرات بردهای الکترونیک می پردازیم .

 

معرفی بازار کار تعمیرات بردهای الکترونیکی


بردهای الکترونیک یکی از مهم‌ترین قطعات در کلیه لوازم الکترونیک هستند که ب وخمخا ی ی اک کی با توجه به کاربرد بسیار برد در لوازم الکترونیک بدون شک در صورت خراب شدن آن افراد به دنبال متخصصی حرفه ای بوده تا مشکل به وجود آمده را شناسایی , عیب یابی و بهترین صورت ممکن تعمیر نمایند. بنابراین می توان گفت بازار کار تعمیرات بردهای الکترونیکی همواره خوب بوده و متخصصان این حوزه از درخور ب


البته باید گفت شرط موفقیت و درآمدزایی در این شغل داشتن مهارت و دانش در زمینه تعمیرات انواع بردهای الکر حساس و به توجه با پیچیده بودن بردهای الکترونیک باید گفت بهترین راه کسب برای این شرکت مهارت دوره های در  آموزش تعمیر بردهای الکترونیکی آن هم در آموزشگاهی معتبر است. زیرا در این دوره های آموزشی به صورت کاملا عملی تعمیرات بردهای الکترونیک آموزش داده می شود و تمامی نکات مربوط به تعمیرات انواع بردها مطرح شده و در نتیجه در پایان دوره شما به استادی ماهر تبدیل شده و به خوبی می توانید وارد بازار کار شوید.
 

درآمد تعمیرات بردهای الکترونیکی چقدر است؟


درآمد تعمیرات بردهای الکترونیک متفاوت بوده و تحت تاثیر عوامل گوناگونی می باشد. می توان گفت مهم ترین عامل تاثیرگذار بر میزان درآمد تعمیرات بردهای الکترونیکی میزان مهارت و دانش تعمیرار چرا که هر چه میزان تخصص فرد بیشتر باشد به صورت حرفه ای تر به تعمیر انواع بردها می پردازد , همین امر منجر به افزایش تعداد مشتریان و رضایت آنها شده و روز به روز درآمد او افزایش خواهد یافت .

البته باید گفت عوامل دیگری بر میزان درآمد شغل تعمیرکار بردهای الکترونیک تاثیرگذار هستند از جمله این عوامل می توان به عواملی در ذیل اشاره شده است نام برد :


• میزان تبلیغات


• مشتری مداری


• سرعت عمل و خوش قولی تعمیرکار بردهای الکترونیک


• دقت و کیفیت انجام کار


• قیمت مناسب و رقابتی


• ارتباط و تعامل با دیگر مشاغل مرتبط


• ارتباط و تعامل با فروشندگان


• و غیره


در صورت رعایت موارد ذکر شده تعمیرکار بردهای الکترونیک به متوسط ​​درآمد 7 تا 15 میلیون در ماه دست خواهد یافت

بهترین آموزشگاه تعمیرات بردهای الکترونیکی کدام است؟


بهترین آموزشگاه تعمیر بردهای الکترونیکی آموزشگاهی است که زیر نظر سازمان فنی حرفه ای به صورت کاملا تخصصی , پروژه محور در کارگاهی کاملا مجهز و توسط اساتید با تجربه و متخصص به برگزاری دوره فوق بپردازد و در پایان دوره نیز مدرک معتبر فنی و حرفه ای به کارآموزان ارائه نماید. با بررسی های صورت گرفته بر روی آموزشگاه های فعال در این زمینه به این نتیجه رسیدیم که آموزشگاه فنی برق یکی از بهترین آموزشگاه های برگزار کننده دوره تعمیر بردهای الکترونیکی است که با رعایت تمامی موارد ذکر شده دوره فوق را برگزار می نماید .

لازم به ذکر است که این آموزشگاه علاوه بر موارد ذکر شده مشاوره های بازاریابی جهت ورود به بازار کار را علاوه بر آموزش مطالب مربوط با تعمیرات بردهای الکترونیک در اختیار کارآموزان قرار می دهد . Photos


• آموزش تعمیر موبایل


• آموزش سیم پیچی موتور


• آموزش تعمیرات موبایل


• آموزش تعمیر لوازم خانگی


• آموزش نصب و تعمیرات پکیج دیواری


• آموزش نصب و تعمیرات کولر گازی


• و غیره


در ادامه به معرفی مختصر برخی از دوره های پرطرفدار این آموزشگاه خواهیم پرداخت.

آموزش برق ساختمان

دوره آموزش برق ساختمان  از دیگر دوره های آموزشی بسیار پرطرفدار در آموزشگاه فنی برق است. همانطور که می دانید برق ساختمان یکی از.


با توجه به بازار کار خوب این رشته, دوره آموزش برق ساختمان را زیر نظر اساتید. همه ساله کارآموزان بسیاری در این دوره آموزشی ثبت نام کرده و وارد بازار کار می شوند.

در این دوره آموزشی, آموزشگاه فنی برق تمامی مباحث مرتبط با برق, کارآموزان پس از پایان این دوره آموزشی برقکاری.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این آموزشگاه و بهره مندی از تخفیف های ویژه به سایت این آموزشگاه به آدرس همچنین می توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس   ۰۲۱۶۶۵۹۷۳۰۵  حاصل نمایید. در صورت تمایل به مراجعه حضوری نیز می توانید به آدرس تهران , میدان انقلاب, خیابان کارگر شمالی, بعد از چهار راه فرصت شیرازی نبش کوچه مستعلی , پلاک 2 طبقه اول مراجعه نمایید.

  • fanniiibargh rad
  • ۰
  • ۰

امروزه پیشرفت تکنولوژی باعث شده که بشر برای انجام امورات مختلف زندگی خود به ابزار و لوازم مختلفی نیازمند باشد. در حوزه امورات منزل نیز لوازم مختلفی طراحی شده اند که با نام لوازم خانگی شناخته می شود. در تعریف کلی لوازم خانگی ابزاری هستند که عمدتا با استفاده از انرژی الکتریکی و گاهی تکنولوژی های الکترونیکی کار می کنند و هدف از طراحی آنها آسان نمودن امورات زندگی بشر است.

بهترین راه برای یادگیری و ورود به بازار کار تعمیرات لوازم خانگی کدام است؟

از جمله مهمترین لوازم خانگی می توان به یخچال فریزر، تلویزیون، اجاق گاز، مایکروفر، چرخ گوشت، جاروبرقی، اتو، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، چایی ساز، آسیاب و خرد کن، آبمیوه گیر و غیره اشاره کرد.

با افزایش استفاده از لوازم خانگی بدون شک تقاضا برای تعمیرات آن نیز افزایش خواهد یافت، زیرا لوازم خانگی نیز مانند هر وسیله دیگری پس از مدت زمانی معیوب می شود. از آنجایی که امروزه قیمت لوازم خانگی افزایش چشم گیری داشته است بنابراین افراد به دنبال تعمیرکاری ماهر بوده و این امر نشان از بازار کار عالی و درآمد زا این شغل می دهد.

اما سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که چگونه تعمیرات لوازم خانگی را یاد بگیریم؟ در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد.

بهترین راه برای یادگیری و ورود به بازار کار تعمیرات لوازم خانگی کدام است؟

چگونه تعمیرات  لوازم خانگی را یاد بگیریم؟

آموزش تعمیر لوازم خانگی را می توان به صورت تجربی و علمی فراگرفت. در گذشته عمدتا تعمیرکاران این حرفه به صورت تجربی آن را فرا می گرفتند.

برای کسب تجربه لازم برای تعمیر لوازم خانگی با شیوه سنتی نیاز به زمان زیادی است و معمولا تعمیرکاران این حوزه از تجربه کافی برای تعمیر انواع لوازم خانگی برخوردار نیستند و نمی توانند خود را با استانداردهای روز تطبیق دهند و به همین دلیل همواره از بازار بروز تعمیر لوازم خانگی به دور هستند.

 این افراد معمولا به صورت شخصی مجبور به فعالیت هستند و نمی توانند جذب مراکز حرفه ای شوند، زیرا امروزه مراکز حرفه ای تعمیر لوازم خانگی افرادی را به خدمت می گیرند که دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی را به صورت تخصصی فرا گرفته باشند، و به همین دلیل توصیه می شود افراد مستعد و توانمند این دوره آموزشی را به صورت تخصصی و با شرکت در دوره های آموزش تعمیرات لوازم خانگی فرا گیرند.

بهترین راه برای یادگیری و ورود به بازار کار تعمیرات لوازم خانگی کدام است؟

بهترین راه برای یادگیری تعمیرات لوازم خانگی کدام است؟

شرکت در دوره های آموزش تعمیرات لوازم خانگی بهترین راه برای فراگرفتن فن و تخصص لازم برای تعمیرات لوازم خانگی است. در واقع تعمیرات لوازم خانگی حرفه ای است که افراد می تواند با فراگیری آن به یک شغل آینده دار و دائمی دست یابند، زیرا در حال حاضر بازار تعمیر لوازم خانگی با کمبود شدید نیروهای متخصص مواجه است و صف های طولانی مراکز تعمیر لوازم خانگی گواهی بر این موضوع می باشد.

دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی یک دوره کاربردی بوده و لازم است که افراد آن را به صورت اصولی و با استانداردهای روز دنیا فرا گیرند. بنابراین مهم است که برای شرکت در آن حتما باید به آموزشگاه های حرفه ای و دارای سطح علمی بالا مراجعه کرد تا بتوان آینده کاری روشنی را برای خود رقم زد. در ادامه به بررسی ویژگی های یک آموزشگاه معتبر و حرفه ای می پردازیم.

بهترین راه برای یادگیری و ورود به بازار کار تعمیرات لوازم خانگی کدام است؟

بهترین مرکز آموزش تعمیرات لوازم خانگی کدام است؟

آموزش تعمیرات لوازم خانگی دوره ای است که بایستی آن را با استانداردهای روز دنیا فرا گرفت. در واقع دیگر با روش های سنتی استاد و شاگردی نمی توان در این حرفه موفق شد و به همین دلیل باید بر طبق نیاز جامعه آن را فرا را گرفت.

 امروزه مراکز مختلفی در سراسر کشور این دوره آموزشی را برگزار می کنند بنابراین لازم است در انتخاب مرکز آموزشی دقت کافی انجام گیرد.

در اولین حالت یک مرکز آموزشی باید از بهترین خدمات آموزشی برخوردار باشد که این موارد شامل تجهیزات آموزشی، اساتید حرفه ای و باتجربه، برگزاری دوره به صورت کاملا عملی  می باشد. این موارد مهم باعث می شود که مدرک اعطایی از سوی آموزشگاه دارای اعتبار بیشتری باشد و کارآموزان پس از طی نمودن دوره بتوانند به راحتی به بازار کار ورود کنند.

آموزش تعمیرات لوازم خانگی دوره ای است که مجتمع فنی برق آن را با استانداردهای روز دنیا برگزار می کند. این مجموعه آموزشی شرایطی را فراهم کرده ایم که افراد از سراسر کشور بتوانند در دوره های آموزشی آن شرکت کنند.

آموزش تعمیرات مکانیکی و برد انواع لوازم خانگی مانند: انواع یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، ماکروویو، غذاساز، چرخ گوشت و دیگر لوازم خانگی از جمله مطالب آموزشی در این دوره است.

این آموزشگاه علاوه بر دوره های لوازم خانگی دوره های متعدد دیگری را برگزار می نماید، اموزش تعمیر برد الکترونیکی، دوره تعمیرات موبایل، آموزش برق ساختمان، دوره برق صنعتی، دوره نصب پکیج دیواری و کولر گازی برخی از دیگر دوره های پرطرفدار این آموزشگاه است.

برای کسب اطلاعات تکمیلی در مورد دوره های این آموزشگاه می توانید با کارشناسان این مجتمع آموزشی در تماس باشید. برای این کار می توانید به وب سایت رسمی آن به آدرس اینترنتی www.fannibargh.com مراجعه نمایید یا با شماره 02166121029 تماس حاصل نمایید.

آدرس آموزشگاه: تهران، میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی، بعد از چهار راه فرصت شیرازی نبش کوچه مستعلی، پلاک 2، طبقه اول

  • fanniiibargh rad
  • ۰
  • ۰

برق‌کشی ساختمان یکی از مهم‌ترین مراحل از مراحل ساخت ساختمان هست. نحوه برق‌کشی ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا سیم‌کشی اشتباه برق در ساختمان مشکلات بسیاری را به همراه آورده که بسیاری از آنها خطرناک بوده و ممکن است خسارات جانی و مالی بسیاری را به همراه بیاورد، بنابراین برای پیشگیری از خسارت‌های فوق برق‌کار ساختمان می‌بایست از مهارت لازم و کافی برخوردار باشد.

روش‌های برق‌کشی ساختمان

یکی از مهم‌ترین موضوعات در برق کشی ساختمان انتخاب روش برق‌کشی هست. به طور کلی برق‌کشی در ساختمان به دو روش برق‌کشی ساختمان به روش روکار و برق‌کشی به روش تو کار وجود دارد.

در برق‌کشی ساختمان به روش روکار کلیه سیم‌های برق ساختمان از روی دیوار رد شده و قابل‌ مشاهده هست. برای پوشیده‌شدن سیم‌های برق در این روش از داکت استفاده می‌شود.

در برق‌کشی به روش توکار برخلاف روش روکار کلیه سیم‌های برق از داخل دیوار ساختمان و از زیر گچ و سیمان‌ها رد می‌شود. در این روش هیچ‌ یک از سیم‌های برق دیده نمی‌شود و نسبت به روش روکار متداول‌تر است.

اصول برق‌کشی ساختمان

برق‌کار حرفه‌ای ساختمان می‌بایست با اصول برق‌کشی در ساختمان آشنا بوده و آنها را اجرا کند. رعایت اصول سیم‌کشی ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار است، در ادامه به معرفی برخی از مهم‌ترین اصول برق‌کشی در ساختمان می‌پردازیم:

نسبت قطر داخلی لوله به قطر دسته سیم‌ها حداقل 1.3 باشد. 

لوله‌ها باید در هنگام نصب خالی باشند.

فقـط بـا اسـتفاده از لوله‌های فو?دی یا پ?ستیکی مدارهایی که در زیر کف‌ها قرار می‌گیرند بایـد صلب اجرا شوند.

نباید بیش از چهار خم 90 درجه در طول هر قسمت از لوله‌کشی که بین دو جعبه‌تقسیم یـا وسیله‌ای مـشابه قرار دارد وجود داشته باشد.

 استفاده از لولهبر در لوله‌کشی‌ها ممنوع است.

  تغییر نوع لوله بدون تعبیه نوعی جعبـه در محل تغییر ممنوع است.

سیم‌های استفاده‌شده در سیم‌کشی‌ها باید تا مقطع 10 میلی‌متر مربع از نوع تک مفتولی با عایق‌بندی پی‌وی‌سی باشد.

 پیچیدن سیم‌ها به دورهم برای ایجاد اتصال الکتریکی ممنوع است.

انجام سیم‌کشی‌های روکار با استفاده از سیم‌های چنـد?یه ماننـد بنـدهای اکیدا ممنوع است.

و بسیاری از موارد دیگر

مراحل برق کشی ساختمان

پس از آشنایی با اصول برق کشی در ساختمان برق‌کار حرفه‌ای می‌بایست با آگاهی از مراحل برق کشی در ساختمان اقدام به سیم کشی کند. مراحل برق کشی در ساختمان عبارتند از:

پیش از کف سازی و کاشی‌کاری و سفیدکاری دیوار

نقشه برق ساختمان را بکشید

تراز کردن قوطی کلیدها و شیار زدن مسیر لوله‌ها

کندن قوطی کلیدها و سوراخ کردن محل روشنائی سقفی

اجرای لوله برق گذاری

پوشاندن لوله‌های برق

نصب جعبه‌فیوز، آنتن، ماهواره و تلفن

تامین ارتینگ ساختمان

گذاشتن لوله فولادی 

بعد از کف سازی و کاشی‌کاری و سفیدکاری دیوار

تمیز کردن قوطی کلیدها

سیم گذاشتن در لوله پولیکاها

گذاشتن کابل شیلد دار برای بلندگوها

کابل‌کشی برق، کابل‌کشی تلفن، آنتن، ماهواره و آیفون

انجام اتصالات سر سیم‌ها

قلع اندود و عایق‌کاری کل اتصالات

بعد از نقاشی و کف تمام‌شده

بستن کلیه کلید و پریها

بستن ترمینال بر روی سر سیم‌ها

نصب دتکتورهای دود و شستی

نصب آیفون تصویری، آنتن مرکزی، نور مخفی‌ها و غیره

نصب پایه سینی برق بر روی دیوار

نصب لوله زیرسینی برق

برق‌کشی ساختمان را از کجا آغاز کنیم؟

همانطور که اشاره شد برق کشی ساختمان یکی از مهم‌ترین موضوعات در آماده سازی ساختمان هست که با توجه به رشد بازار ساختمان‌سازی در دنیای امروز از بازار کار عالی برخوردار بوده و برق‌کاران حرفه‌ای ساختمان از درآمد بالایی برخوردار می‌باشند؛ اما سؤالی که مطرح می‌شود این است که برق‌کاری ساختمان را چگونه و از کجا آغاز کنیم.

برای کسب مهارت‌های لازم در زمینه? برق‌کاری ساختمان راه‌های مختلفی وجود دارد. شما می‌توانید برای مدتی نزد استاد برق ساختمان شاگردی کرده و از این طریق مهارت‌های لازم این شغل را به دست آورید. البته باید گفت این روش نیاز به زمان زیادی داشته و در این مدت‌زمان ممکن است افراد بسیاری وارد بازار کار این شغل شده و از شما سبقت بگیرند.

روش دیگر شرکت در دوره برق ساختمان در آموزشگاهی معتبر است. ما شرکت در دوره‌های آموزش برق ساختمان آموزشگاه فنون برق را پیشنهاد می‌کنیم، زیرا این آموزشگاه به‌صورت تخصصی و کاملاً پروژه محور و عملی صفر تا صد برق کشی ساختمان و نصب انواع سیستم‌های امنیتی و رفاهی را آموزش می دهد.

آموزشگاه فنون برق از بهترین مراکز برگزارکننده دوره‌های برق و الکترونیکی در ایران است و همه‌ساله کارآموزان بسیاری را وارد بازارکار می‌نماید.

این آموزشگاه علاوه بر دوره‌های فوق دوره‌های متعدد دیگری را برگزار می‌نماید، آموزش تعمیر برد، دوره برق صنعتی، دوره پی ال سی، دوره تعمیرات موبایل برخی از دوره‌های پرطرفدار این آموزشگاه است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این آموزشگاه به سایت فنون برق به آدرس /https://fonoonbargh.com مراجعه کرده یا با شماره 02166576476 تماس حاصل نمایید.

  • fanniiibargh rad
  • ۰
  • ۰

لوله کشی پکیج دیواری یکی از مهم ترین مراحل نصب پکیج دیواری است. برای لوله کشی پکیج روش های گوناگونی وجود دارد در این مقاله به بررسی روش های لوله کشی پکیج دیواری مقایسه آنها با یکدیگر و معرفی بهترین روش لوله کشی پکیج دیواری خواهیم پرداخت. 

امروزه استفاده از پکیج های دیواری در ساختمان سازی جدید افزایش چشمگیری داشته و برای گرمایش قسمت های مختلف ساختمان از این وسیله به جای روش های قدیمی استفاده می شود. برای مثال در گذشته برای تامین گرمایش ساختمان از موتورخانه ها استفاده می شد که در موارد متعدد بازدهی آنها کم و استهلاک و خرابی آنها بالا بود.

آموزش نصب پکیج دیواری

آموزش نصب پکیج دیواری

همچنین این موتورخانه ها نیاز به یک اتاقک مجزا در ساختمان داشتند و می بایست یک فرد به صورت مرتب از آنها بازرسی و نگهداری کند. در نتیجه این موضوع هزینه استفاده آنها بالا بود. به همین دلیل تحقیقات تکمیلی مختلفی در این حوزه انجام شد که نتیجه آن تولید پکیج های دیواری امروزی بود.

با توجه به افزایش تقاضا برای نصب پکیج دیواری بدون شک نیاز به نصاب پکیج دیواری بیش از پیش احساس می شود و این به معنای بازار کار عالی نصب پکیج دیواری است. باید گفت نصب پکیج دیواری مراحل گوناگونی داشته و امری تخصصی می باشد. یکی از مراحل مهم نصب و راه اندازی پکیج های دیواری لوله کشی آن است که در ادامه متن به معرفی این مرحله می پردازیم.

نکات مهم در مورد لوله کشی پکیج دیواری

در مرحله اول برای انجام لوله کشی پکیج باید یک نقشه کلی از ساختمان تهیه شده و سپس بر اساس آن از لوله های مناسب برای انجام این لوله کشی استفاده شود. همچنین باید برای انجام این روش به صورتی عمل شود که لوله ها با کمترین خم و گردش به رادیاتور برسند.

در گذشته برای انجام این کار عمدتا از لوله های فلزی استفاده می شد که مقاومت پایینی در برابر خوردگی ها و فشارها داشتند و به همین دلیل به صورت دوره ای نیاز به تعویض پیدا می کردند، اما در روش های جدید از لوله های پلاستیکی برای انجام این کار استفاده می شود و این لوله ها مقاومت بالایی دارند و به همین دلیل می توان با اطمینان خاطر آنها را به صورت توکار استفاده کرد.

آموزش نصب پکیج دیواری

آموزش نصب پکیج دیواری

روش های لوله کشی پکیج دیواری

لوله کشی انشعابی

این روش از لوله کشی زمانی کاربرد دارد که لوله کشی ساختمان به صورت انشعابی باشد. لوله کشی انشعابی به دو روش روکار و توکار تقسیم می شود. در لوله کشی به صورت توکار ابتدا می بایست از طریق رایزر اصلی لوله های آب سرد را منشعب کرده سپس از زیر کار به پکیج دیواری رساند. برای لوله کشی روکار نیز لوله های آب سرد را همانند روش توکار به رایزر اصلی منشعب کرده و تا پکیج دیواری به صورت روکار ادامه می دهیم.

نکته ای که در این رابطه باید در نظر بگیرید این است که برای لوله کشی پکیج دیواری به صورت توکار بهتر است برای صرفه جویی در هزینه ها این کار را هنگام ساخت و ساز ساختمان انجام دهید.

لوله کشی کلکتوری

بهترین روش برای لوله کشی پکیج دیواری لوله کشی به صورت کلکتوری است. لوله کشی به روش کلکتوری زمانی امکان پذیر است که پیش از تکمیل شدن ساختمان و هنگام ساخت ساختمان صورت گیرد.

در لوله کشی به این روش ابتدا می بایست برای پکیج یک کلکتور مجزا در نظر داشت سپس از رایزر اصلی یک انشعاب آب به کلکتور مخصوص پکیج و یک لوله برگشتی از کلکتور به پکیج کشیده شود. لوله های پلیمری و یا لوله های پنج لایه تنها نوع از لوله هایی هستند که در این روش لوله کشی مورد استفاده قرار می گیرند.

آموزش نصب پکیج دیواری

آموزش نصب پکیج دیواری

سیستم های لوله کشی پکیج دیواری

در حال حاضر برای لوله کشی پکیج عمدتا از سه سیستم استفاده می شود که عبارتند از:

  • لوله کشی با برگشت مستقیم: این نوع سیستم را می توان ارزان ترین روش برای لوله کشی پکیج دیواری دانست که برای ساختمان های کوچک و همچنین ادارات بسیار مناسب است. برای انجام این سیستم، آبی که از دستگاه برمی گردد به صورت مستقیم وارد لوله برگشت شده و با توجه به طول کمتر لوله ها در این روش افت فشار کمتری در سیستم ایجاد می شود. برای انجام این روش لازم است از شیر زانویی در مسیر برگشت آب استفاده شود.
  • لوله کشی با برگشت معکوس: در این سیستم طول لوله های رفت و برگشت با هم مساوی می باشد و به همین دلیل این روش برای دستگاه های با افت فشار مساوی مناسب است. در این روش آب برگشتی از دستگاه در جهت حرکت آب در لوله رفت منتقل می شود.
  • لوله کشی مختلط: در این سیستم قسمتی از لوله ها به صورت مستقیم و قسمتی به صورت معکوس کشیده می شوند. در نتیجه طول لوله های رفت و برگشت با هم مساوی نیست.
  • لوله کشی تک لوله ای: برای انجام این سیستم از یک لوله اصلی استفاده می شود و برای اتصالات لوله های رفت و برگشت از اتصالات خاصی برای این روش استفاده می شود.

آموزش نصب پکیج دیواری

آموزش نصب پکیج دیواری

آموزش پکیج دیواری به صورت تخصصی و آموزش نصب پکیج دیواری

همانطور که اشاره شد نصب پکیج دیواری امری تخصصی بوده و نیازمند دانش و مهارت کافی می باشد. از آنجایی که نصب اشتباه پکیج دیواری خسارات بسیاری را به همراه خواهد آورد که برخی از آنها جبران پذیر نمی باشد بنابراین توصیه می کنیم در صورتی که مهارت لازم برای نصب پکیج را ندارید اقدام به نصب نکنید.

بهترین راه برای کسب مهارت های لازم برای نصب پکیج دیواری شرکت در دوره های آموزش نصب پکیج دیواری است.

در این دوره ها به صورت تخصصی صفر تا صد نصب پکیج دیواری آموزش داده می شود.

آموزشگاه فنی برق یکی از بهترین مراکز برگزار کننده دوره های پکیج دیواری در کشور است که به صورت تخصصی صفر تا صد مباحث مربوط به نصب و تعمیرات پکیج دیواری را آموزش می دهد.

دوره آموزش پکیج دیواری این آموزشگاه شامل دو دوره آموزش نصب پکیج دیواری و آموزش تعمیر پکیج دیواری است. در دوره نصب پکیج دیواری صفر تا صد مراحل نصب پکیج دیواری به صورت کاملا عملی آموزش داده می شود.

در دوره آموزش تعمیر پکیج نیز به صورت تخصصی و عملی کلیه مشکلات پکیج دیواری بررسی و طریقه عیب یابی و تعمیر آن آموزش داده می شود. به طور کلی باید گفت کارآموزان در پایان دوره های پکیج دیواری متخصص حرفه ای پکیج شده و می توانند انواع برندهای پکیج دیواری را نصب یا تعمیر نمایند.

آموزشگاه فنی برق دوره های متعدد دیگری را علاوه بر دوره های فوق برگزار می نماید. دوره آموزش تعمیرات موبایل، تعمیرات لوازم خانگی، تعمیرات بردهای الکترونیکی، نصب و تعمیرات کولر گازی و غیره جز کوچکی از دوره های این آموزشگاه می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت رسمی این مجتمع آموزشی به آدرس اینترنتی www.fannibargh.com مراجعه نمایید یا با شماره 02166121029 تماس حاصل نمایید.

  • fanniiibargh rad
  • ۰
  • ۰

داغ شدن گوشی موبایل یکی از مشکلات رایجی است که بسیاری از کاربران هنگام استفاده از موبایل با آن مواجه می شوند. عوامل سخت افزاری و نرم افزاری گوناگونی ممکن است باعث داغ شدن گوشی موبایل شوند، در ادامه این مطلب به بررسی علل داغ شدن گوشی موبایل و راه حل های رفع آن می پردازیم.

امروزه تلفن های همراه تنها از قابلیت تماس های صوتی برخوردار نیستند و با استفاده از نمونه های هوشمند آنها می توان به یک دوربین عکاسی و فیلمبرداری، یک ابزار اتصال به اینترنت، یک ابزار بازی های کامپیوتری و در حالت کلی یک رایانه جیبی را به همراه داشت. در واقع تلفن های همراه هوشمند یا همان اسمارت فون پکیج کاملی از نیازهای الکترونیکی و دیجیتالی افراد به شمار می رود.

آموزش تعمیرات موبایل

به همین دلیل استفاده از تلفن های همراه هوشمند در دهه اخیر رشد چشمگیری در سراسر دنیا داشته و یکی از موارد لازم برای پشتیبانی از این وسیله وجود مراکز تعمیراتی است، که پرسنل و تعمیرکاران آنها با شرکت در دوره های آموزش تعمیر موبایل از این تخصص برخوردار می شوند.

چرا که افراد در پی استفاده از موبایل با مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری گوناگونی روبه رو شده همین امر تقاضا برای تعمیرات موبایل را افزایش می دهد. داغ کردن گوشی تلفن همراه مشکلی است که بسیاری از افراد با آن مواجه هستند. این مشکل را در مواردی می توان به صورت شخصی و در بعضی از موارد با مراجعه به تعمیرکار حل نمود. در ادامه علت داغ شدن گوشی و راه حل های رفع آن توضیح داده می شود.

10 علت داغ شدن گوشی و راه حل های رفع آن

مشکل داغ شدن گوشی تلفن از مشکلات رایج در تلفن های همراه است که عوامل گوناگونی باعث بروز این مشکل در موبایل می شوند. همانطور که گفته شده تلفن های همراه هوشمند در واقع تلفیقی از چند دستگاه مختلف هستند و به همین دلیل ساختار پیچیده ای دارند در نتیجه ایجاد اختلال در یک قسمت و قطعه می تواند بر قسمت های دیگر نیز تاثیرگذار باشد، که داغ کردن گوشی یکی از این موارد است.

آموزش تعمیرات موبایل

برای داغ کردن گوشی تلفن همراه علت و راهکاری متعددی وجود دارد که عبارتند از:

  1. وجود ویروس در نرم افزارهای تلفن همراه: هر قدر هم تلفن همراه شما با کیفیت باشد گاهی وجود یک ویروس می تواند عملکرد یک برنامه را مختل کرده و باعث داغی آن شود. به همین دلیل توصیه می شود همواره یک آنتی ویروس بروز در گوشی همراه خود داشته باشید.
  2. گوشی خود را کامل شارژ نکنید: یکی از دلایل داغ کردن گوشی تلفن همراه مربوط به باتری می باشد. برای همین کارشناسان توصیه می کنند اجازه ندهید که باتری گوشی شما کامل تخلیه شود و همیشه آن را به طور کامل شارژ نکنید. برای جلوگیری از این اتفاق پیشنهاد می شود گوشی خود را در شارژ 25 الی 30 درصد به شارژ وصل کنید و در حدود 80 الی 85 درصد از شارژ جدا کنید.
  3. نور صفحه گوشی را کم کنید: یکی از دلایل اصلی داغ شدن گوشی موبایل استفاده بیش از حد از روشنایی صفحه نمایش است. توصیه می شود برای جلوگیری از این مشکل آن را در حالت خودکار و یا در میزان کمتر قرار دهید.
  4. حافظه گوشی خود را به صورت دوره ای خالی کنید: یکی از مهمترین دلایل داغی گوشی حافظه پر است که عمدتا بر اثر فایل های بلااستفاده رخ می دهد. به همین دلیل توصیه می شود به صورت دوره ای حافظه گوشی خود را از فایل های بلااستفاده پاک کنید.
  5. از قاب های نامناسب استفاده نکنید: گاهی قاب های ضخیم و پوشانده می توانند تمامی منافذ گوشی را مسدود کنند، و به همین دلیل بر داغی تلفن تاثیر دارند.
  6. گوشی را در مقابل نور خورشید قرار ندهید: یکی از دیگر دلایل داغ شدن گوشی موبایل قرار گرفتن گوشی در مقابل نور آفتاب است. بنابراین دقت داشته باشید که گوشی در مقابل نور خورشید نباشد.
  7. برنامه های اضافی و بلااستفاده را ببندید: بسیاری از افراد برنامه های بسیاری را در گوشی باز کرده و فراموش می کنند پس از خروج از آنها صفحه مربوط به آن را ببندند. وقتی در گوشی شما برنامه های بسیاری باز باشد نیاز به پردازش های بیشتری توسط گوشی می باشد و این امر منجر به داغ شدن گوشی می شود.

برای رفع این مشکل توصیه می کنیم در صورتی که از برنامه ای استفاده نمی کنید، آن را ببندید.

  1. برنامه های اضافی را در گوشی نصب نکنید: توصیه می کنیم هر چند وقت یک بار لیست اپلیکیشن های گوشی را بررسی کنید و برنامه های اضافی که از آن ها استفاده نمی کنید پاک کنید.
  2. سلامت کابل شارژ را بررسی کنید: در صورتی که هنگام شارژ شدن گوشی، گوشی موبایل داغ می شود سلامت کابل شارژ را بررسی کنید. در صورتی که کابل شارژ معیوب می باشد نسبت به تعویض آن اقدام کنید.
  • دوربین گوشی را بررسی کنید: در صورت داغ شدن گوشی موبایل توصیه می کنیم دوربین گوشی را بررسی کنید و از خاموش بودن بخش فیلمبرداری اطمینان حاصل کنید. دقت داشته باشید که روشن بودن قیمت فیلمبرداری دوربین برای مدت زمانی طولانی باعث داغ شدن گوشی خواهد شد.

آموزش تعمیرات موبایل

دوره آموزش تعمیرات موبایل دوره ای با بازار کار عالی

همانطور که اشاره شد امروزه موبایل یکی از پرکاربردترین ویجت ها بوده و افراد مدت زمان طولانی را به این وسیله اختصاص می دهند این امر نشان از افزایش تقاضا برای تعمیرات موبایل و به دنبال آن باعث بهبود بازار کار تعمیرات موبایل می شود. از آنجایی که تعمیرات موبایل امری تخصصی می باشد آموزش تعمیرات موبایل دوره مهمی است که می توان با فراگیری آن به یک شغل آینده دار و دائمی دست پیدا کرد.

در ایران آموزشگاه های مختلفی وجود دارند که در زمینه برگزاری دوره های آموزش تعمیرات موبایل فعالیت می کنند. یکی از بهترین این مراکز مجتمع فنون برق است. این مرکز آموزشی به صورت تخصصی صفر تا صد تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری موبایل را آموزش می دهد و کارآموزان را برای ورود به بازار کار تعمیرات موبایل آماده می کند.

آموزشگاه فنون برق علاوه بر دوره آموزش تعمیرات موبایل، دوره های دیگری مثل آموزش نصب کولر گازی، آموزش تعمیرات کولر گازی، دوره برق ساختمان، آموزش برق صنعتی، آموزش ایسیو خودرو، آموزش هوشمند سازی ساختمان و غیره را نیز برگزار می کند که همگی از دوره های مهم و پولساز می باشند.

 علاقه مندان از سراسر کشور می توانند در دوره های آموزشی این مرکز شرکت کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره این مرکز می توانید به وب سایت رسمی این آموزشگاه به آدرس اینترنتی https://fonoonbargh.com/ مراجعه نمایید. همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره 02166576476 تماس حاصل نمایید.

  • fanniiibargh rad