fanni

ارائه اموزش های کاربردی برق و الکترونیک

fanni

ارائه اموزش های کاربردی برق و الکترونیک

آموزش حرفه ای و کاربردی مباحث برق و الکترونیک

پیوندها
  • ۰
  • ۰

علائم خرابی ایسیو خودرو متفاوت بوده و نشانه های گوناگونی خبر از خرابی ایسیو خودرو می دهند. روشن‌شدن چراغ چک موتور خودرو یکی از نشانه های خرابی ecu خودرو می باشد. در صورتی که این چراخ روشن شود به احتمال بسیار زیاد مشکلی در ایسیو خودرو به وجود آمده است. این چراغ زمانی روشن می شود که ایسیو خودرو  در هریک از حسگرهای خودرو ایرادی را احساس کند. جرقه نزدن و کاهش توان پیشرانه از دیگر نشانه های خرابی این قطعه است. در صورتی که ایسیو خودرو خراب شود ممکن است جرقه‌زنی در یک یا چند سیلندر رخ نداده و در نتیجه توان پیشرانه کاهش یافته و لرزش های شدیدی در آن ایجاد شود. همچنین در صورت خراب شدن ایسیو خودرو، این امکان وجود دارد که پیشرانه یا روشن نشده و یا به سختی روشن می شود. در صورت خراب شدن ای سی یو دستوری برای پاشش سوخت و جرقه‌زنی شمع‌ها دریافت نشده و در نتیجه استارتر کار نکرده و پیشرانه روشن نخواهد شد.

دستکاری و جدا کردن کابل باتری حین روشن بودن خودرو، خیس شدن ایسیو، باتری به باتری کردن خودرو، دستکاری بدنه و پین های ای سیو و غیره از دلایل خرابی ای سیو خودرو می باشند.

آموزش تعمیرات ای سی یو خودرو

همانطور که اشاره شد ایسیو خودرو بسیار پیچیده بوده و نقش مهمی در خودرو ایفا می کند و خراب شدن آن مشکلات بسیاری را برای خودرو به همراه خواهد آورد. به دلیل پیچیده بودن این قطعه تعمیرات ایسیو خودرو آسان نبوده و نیازمند دانش و مهارت حرفه ای می باشد. در واقع باید گفت تعمیر کار ایسیو خودر می بایست کلیه مهارت های لازم برای عیب یابی و تعمیر ایسیو را از طریق شرکت در دوره های آموزش تعمیرات ایسیو خودرو به دست آورد.

آموزشگاه فنی برق علاوه بر دوره های تعمیرات ایسیو دوره های متعدد دیگری را در زمینه برق و الکترونیک برگزار می کند. آموزش تعمیرات موبایل، آموزش نصب دوربین مدار بسته، آموزش تعمیرات لوازم خانگی، آموزش تعمیرات پکیج دیواری، آموزش نصب پکیج دیواری و غیره بخشی از دوره های پرطرفدار این آموزشگاه است. در ادامه به طور مختصر به معرفی برخی از این دوره های خواهیم پرداخت.

آموزش تعمیرات موبایل

آموزش تعمیرات موبایل دوره ای پرطرفدار است که به دو دوره آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل و آموزش تعمیرات سخت افزاری موبایل در آموزشگاه تعمیرات موبایل فنی برق تقسیم می شود. در دوره آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل صفر تا صد عیب یابی و تعمیر مشکلات نرم افزاری موبایل از جمله طریقه برداشتن رمز گوشی، فلش کردن، بوت و روت کردن گوشی و غیره آموزش داده شده و در دوره دیگر به صورت کاملا تخصصی و عملی صفر تا صد عیب یابی و تعمیرات مشکلات سخت افزاری موبایل از جمله طریقه تعویض و عیب یابی باتری موبای، آموزش تعمیر ال سی دی گوشی، طریقه بر طرف کردن مشکلات آنتن و صدا گوشی، آموزش تعمیرات باتری و غیره توسط اساتید حرفه ای آموزش داده می شود. در این دوره کارآموزان به صورت عملی با در اختیار داشتن گوشی کلیه مباحث را به صورت عملی تمرین کرده و فرا می گیرند.

در این دوره کلیه مشکلات نرم افزاری بر روی انواع موبایل اندروید و آیفون بررسی می شود. کارآموازن در پایان این دوره با در دست داشتن مدرک معتبر فنی حرفه ای می توانند وارد بازار کار تعمیرات موبایل شده و از درآمد بالایی برخوردار شوند. به طور کلی در این دوره به شما گفته می شود که چگونه تعمیرکار موبایل شوید؟

آموزش نصب دوربین مدار بسته

آموزش نصب دوربین مدار بسته از دیگر دوره های آموزشی پرطرفدار این آموزشگاه است که به دلیل بازارکار عالی نصب دوربین متقاضیان بسیاری داشته و هر ماه افراد بسیاری در این دوره ثبت می کنند. در این دوره آموزشی کارآموزان به صورت کاملا عملی و کاربردی با صفر تا صد نصب دوربین مدار بسته آنالوگ، دیجیتال و تحت شبکه آشنا می شوند. کلیه آموزش ها در این دوره به صورت بر اساس نیازهای بازار کار بوده و کارآموزان را جهت ورود به بازار کار نصب دوربین آماده می کند.

آموزش تعمیرات برد الکترونیکی، آموزش پی ال سی، آموزش برق ساختمان و غیره از دیگر دوره های این آموزشگاه است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره های این آموزشگاه و بهره مندی از تخفیف های ویژه آموزشگاه فنی برق پیشنهاد می کنیم همین حالا به سایت فنی برق به آدرس www.fannibargh.com مراجعه کرده و جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره 02166121029 تماس بگیرید.

منبع: نشانه های خرابی ایسیو چیست؟

  • ۹۹/۰۲/۲۲
  • fanniiibargh rad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی